Kyla naujų viešbučių karta, kuri įsisavina technologijas visur: nuo įsiregistravimo iki išsiregistravimo tam, kad pritrauktų patrauklius technologiją išmanančius klientus, rašo CNN.
„Technologija vis labiau išskiria tuos viešbučius ir tinklus, kurie nori identifikuotis su tam tikra rinka“, - sako Katherine Doggrell, „Hotel Analyst Distribution & Technology“ redaktorė.
Svečias, kurį traukia technologijos ir išmanusis dizainas, yra patrauklus, nes jis turi priemonių informacijai apie viešbutį skleisti.
„Viešbučių sektorių išlygino socialinės medijos, – teigia K. Doggrell. – Maži viešbučiai sugeba varžytis tame pačiame lygyje su dideliais, globaliais verslininkais ir neįgauti slogios korporatyvinės struktūros, o išsiskirti ir formuoti klientams patrauklų įvaizdį.“
Viešbučiai, tokie kaip Niujorko „Andaz Wall Street“, „Andaz 5th Avenue“ ir Honkongo „The Upper House“, atsisakė tradicinės registratūros. Vietoj to „Andaz“ viešbučiuose svečius sutinka šeimininkas nešinas „iPad“ planšete, kurios pagalba klientai gali užsiregistruoti gurkšnodami taurę vyno viešbučio fojė. Jei svečias skuba, šeimininkas, kuris atlieka asmeninio, trumpąją žinute iškviečiamo šveicoriaus pareigas, gali priimti mokėjimą ir išduoti kambario raktą per „iPad“ pakeliui į kambarį.
„Upper House“ viešbutyje svečių aukštųjų technologijų patirtis prasideda dar oro uoste su interneto ryšiu hibridiniuose automobiliuose, kurie atgabena svečius į viešbutį.
Tokie viešbučiai kaip Las Vegase esantis „Aria“ suteikia RFID (radijo dažnio identifikacijos) raktus, kurie apšviesti sensoriaus gali atrakinti kambarį. Kambario viduje sistema atpažįsta, ar svečias įėjo pirmą kartą, ir pasveikina jį uždegdama šviesą, atskleisdama užuolaidas bei atidengdama miesto ar kalnų vaizdus, ir įjungdama televizorių. Viešbutis taip pat giriasi aštuonis kartus greitesniu internetu nei kiti viešbučiai.
Kambarių pramogos
Pasak K. Doggrell, viešbučiai turi ne tik suteikti technologijas, bet ir pasirūpinti, kad svečių technologijos būtų pritaikomos viešbutyje.
Pavyzdžiui, svečiai nori turėti galimybę prijungti savo „iPad“ planšetinius kompiuterius prie televizorių ir žiūrėti savo atsivežtą turinį užuot žiūrėję mokamus kanalus.
Viešbutis „JW Marriott“ Seule siūlo prieigos punktą „Jack Pack“. Jis leidžia svečiams kontroliuoti vaizdo ir garso failus iš jų MP3 grotuvų ar nešiojamųjų kompiuterių per 40 colių plazminį televizorių.
Londono viešbutis „Ecclestone Square“ kambariuose yra įtaisęs „iPad“ ir 3D televizorius su filmais ir muzika.
Pažintiniai turai su „iPod“
Technologijos nebūtinai turi apsiriboti viešbučiu. „Peninsula Hotel“ Tokijuje pirmasis mieste pasiūlė turus po apylinkes ir viešbučio asmeninę meno galeriją. Turų aprašymai yra įrašyti „iPod“ grotuvuose
Užsakymai
K. Doggrell sako, kad daugelis didelių viešbučių grupių, tokių kaip „Starwood Hotels and Resorts“, vis dažniau investuoja į programėles mobiliesiems telefonams, kurios suteikia naudotojams galimybę susirasti artimiausią viešbutį ir patikrinti kambarių kainas. Tokiu būdu viešbučiai ne tik susilaukia daugiau rezervacijų, bet ir išlaiko kontaktą su klientais.
Honkongo „The Upper House“ leidžia įsiregistruoti nepildant dokumentų ir leidžia naudotis internetu nuo akimirkos, kai jie įsėda į automobilį, kuris juos pasitinka viešbutyje (Viešbučio nuotr.)