Didžiausia Baltijos šalyse progreso konferencija LOGIN apsukų nemažina ir šiemet – kol dėliojami galutiniai LOGIN 2015 štrichai, ištikimiausieji progreso gerbėjai jau gali įsigyti išankstinius bilietus, pranešė renginio organizatoriai.
Pasak jų, gegužės 7–8 dienomis vyksiančios jau devintosios konferencijos metu laukia daugiau nei 100 spalvingų vizionierių pranešimų iš viso pasaulio, tradiciniai interneto apdovanojimai, žaidimų ir startuolių platformos bei daug kitų naujovių.
Atviras visuomenei ir skirtas visiems, besidomintiems inovacijomis, progresu, naujausiomis technologijomis bei jų pritaikymu įvairiose srityse, LOGIN šiais metais atsisakė bilietų platinimo bendrovių paslaugų. Bilietus galima įsigyti konferencijos interneto svetainėje naudojantis nemokama elektronine bilietų pardavimo sistema „Paysera Tickets“.
„Tobulėjame ir mokomės kartu su progreso gerbėjais, tad šį kartą, siekdami didesnio funkcionalumo, nusprendėme atsisakyti bilietų platinimo tarpininkų paslaugų. „Paysera Tickets“ vienintelis taikomas mokestis – komisiniai už įmokų surinkimą, kurie yra beveik 3 kartus mažesni nei tradicinių bilietų platinimo kanalų. Tai padės išvengti dalies su bilietų platinimu susijusių išlaidų, tad galėsime daugiau investuoti į renginio kokybę ir turinį“, – sako Ieva Dirvonskaitė, LOGIN projekto direktorė.
Skelbiama, kad „Paysera Tickets“ pasižymi itin dideliu funkcionalumu. Tai ne tik bilietų pardavimo, bet ir bilietų tikrinimo bei dalyvių registravimo sistema, leidžianti surinkti bet kokią informaciją apie renginio dalyvius.
Į išmanųjį telefoną su „Android“ programine įranga įsidiegus nemokamą bilietų tikrinimo aplikaciją, vos per 0,5 sek. galima nuskenuoti QR kodą iš atspausdinto bilieto ar tiesiog telefono ekrano ir taip patikrinti bilietą bei užregistruoti dalyvį. Tai ypač aktualu dideliems renginiams, kai likus kelioms minutėms iki programos pradžios prie registracijos punktų nusidriekia eilės. Patogu tai, kad tikrinant bilietus nebūtinas interneto ryšys.
„Organizatoriams nebereikia atskirai rinkti dalyvių kontaktų, juos galima rūšiuoti, analizuoti įvairiais pjūviais. Jie realiuoju laiku mato išsamias parduotų bilietų ataskaitas, taigi gali susieti bilietų pardavimo rezultatus su interneto reklamos kampanijomis. Yra galimybė taikyti nuolaidas, daryti išankstinius apmokėjimus“, – „Paysera Tickets“ panaudojimo galimybes vardija Justas Noreika, „Paysera“ produktų vadovas.
Sistemą palaiko populiariausios turinio valdymo sistemos, tokios kaip „WordPress“, ji lengvai pritaikoma praktiškai bet kuriai turinio valdymo sistemai. Tai nemokamai padaryti žada „Paysera Tickets“ kūrėjai.
„Paysera Tickets“ beta versija pirmą kartą buvo išbandyta 2012 m. viename iš Lietuvos pirmininkavimo Europos Tarybai renginių – Viešojo sektoriaus efektyvumo konferencijoje, sakoma pranešime.