Kaip matote patys, „TechArt“ nepabūgo priimti drąsesnių sprendimų. Jeigu priekyje matomas agresyvus priekinis buferis ir „truputėlį“ platintos ratų arkos neprivertė Jūsų išsižioti, tuomet pažvelkite į galinę „Porsche“ dalį. Storą, plačią užpakalinę dalį, kuri greičiausiai negalėtų tilpti pro daugiaaukštės aikštelės įvažiavimą.
Kaip ir priklauso tokio tipo projektui, vokiškas universalas tupi truputėlį arčiau asfalto dangos ir laikosi ant 22 colių skersmens ratlankių. Pastarieji buvo sukurti specialiai šiam projektui.
Automobilio viduje taip pat netrūksta pakeitimų. Nors prietaisų išdėstymas išliko toks pats, tačiau interjero apipavidalinimas dabar primena britų aristokrato svetainę, o ne modernų ir šiuolaikišką biurą.
O kaip variklio skyrius? Ar „TechArt“ darbuotojai jam skyrė bent truputėlį dėmesio? Žinoma, kad taip. „TechArt“ šiam projektui siūlo 90 arklio galių ir 135 Nm prieaugį. Įdiegę naują variklio valdymo programą, dabar „Panamera“ motoras išvysto 631 arklio galią ir 900 Nm sukimo momentą.
Tokie parametrai užtikrins, jog iki 100 km/val. įsibėgėtumėte per maždaug 3,5 sekundės ir pasiektumėte 320 km/val. maksimalų greitį.
Nenuostabu, jog tokie automobiliai gimsta tik Vokietijoje.
GALERIJA
P.S O čia vaizdo įrašas, kuriame pamatysite ką „TechArt“ gali padaryti su „Panamera“ sedanu.