• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Porsche“ automobilių dizaineriai visuomet sugebėdavo suderinti vokišką santūrumą su moderniomis linijomis. Žinoma, tai negalioja tokiems modeliams kaip: „911 GT2 RS“ ar „911 Turbo S“, tačiau didžioji dauguma „Porsche“ modelių nėra tie, kurie norėtų išsišokti.
Kol didžioji dauguma „Porsche“ vairuotojų džiaugiasi šios markės automobilių teikiamais privalumais, Vokietijoje įsikūrusios „TechArt“ kompanijos darbuotojai panoro vienam naujausių „Porsche“ modeliui suteikti naujų „spalvų“, kurios tikrai privers bet kurį praeivį atkreipti dėmesį. Tad turėdami progą – susipažinkite „Porsche Panamera Sport Turismo“ pagrindu sukurtą „GrandGT“. Praktišką universalą „TechArt“ specialistai pavertė agresyvių, garsiau už mažamečius vaikus „rėkiančiu“ ratuočiu, kuris vietoj „Atsiprašau“, pasakytų - „EeėėėĖĖĖ“.

„Porsche“ automobilių dizaineriai visuomet sugebėdavo suderinti vokišką santūrumą su moderniomis linijomis. Žinoma, tai negalioja tokiems modeliams kaip: „911 GT2 RS“ ar „911 Turbo S“, tačiau didžioji dauguma „Porsche“ modelių nėra tie, kurie norėtų išsišokti.
Kol didžioji dauguma „Porsche“ vairuotojų džiaugiasi šios markės automobilių teikiamais privalumais, Vokietijoje įsikūrusios „TechArt“ kompanijos darbuotojai panoro vienam naujausių „Porsche“ modeliui suteikti naujų „spalvų“, kurios tikrai privers bet kurį praeivį atkreipti dėmesį. Tad turėdami progą – susipažinkite „Porsche Panamera Sport Turismo“ pagrindu sukurtą „GrandGT“. Praktišką universalą „TechArt“ specialistai pavertė agresyvių, garsiau už mažamečius vaikus „rėkiančiu“ ratuočiu, kuris vietoj „Atsiprašau“, pasakytų - „EeėėėĖĖĖ“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Porsche Panamera TechArt (1)


Kaip matote patys, „TechArt“ nepabūgo priimti drąsesnių sprendimų. Jeigu priekyje matomas agresyvus priekinis buferis ir „truputėlį“ platintos ratų arkos neprivertė Jūsų išsižioti, tuomet pažvelkite į galinę „Porsche“ dalį. Storą, plačią užpakalinę dalį, kuri greičiausiai negalėtų tilpti pro daugiaaukštės aikštelės įvažiavimą.
Kaip ir priklauso tokio tipo projektui, vokiškas universalas tupi truputėlį arčiau asfalto dangos ir laikosi ant 22 colių skersmens ratlankių. Pastarieji buvo sukurti specialiai šiam projektui.

REKLAMA

Porsche Panamera TechArt (2)


Automobilio viduje taip pat netrūksta pakeitimų. Nors prietaisų išdėstymas išliko toks pats, tačiau interjero apipavidalinimas dabar primena britų aristokrato svetainę, o ne modernų ir šiuolaikišką biurą.

Porsche Panamera TechArt (12)


O kaip variklio skyrius? Ar „TechArt“ darbuotojai jam skyrė bent truputėlį dėmesio? Žinoma, kad taip. „TechArt“ šiam projektui siūlo 90 arklio galių ir 135 Nm prieaugį. Įdiegę naują variklio valdymo programą, dabar „Panamera“ motoras išvysto 631 arklio galią ir 900 Nm sukimo momentą.
Tokie parametrai užtikrins, jog iki 100 km/val. įsibėgėtumėte per maždaug 3,5 sekundės ir pasiektumėte 320 km/val. maksimalų greitį.
Nenuostabu, jog tokie automobiliai gimsta tik Vokietijoje.

GALERIJA


P.S O čia vaizdo įrašas, kuriame pamatysite ką „TechArt“ gali padaryti su „Panamera“ sedanu.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų