Čekijos automobilių gamintojos inžinieriai naująjį modelį apvilko „Tatra 700“ kėbulu ir interjere sumontavo patogias ir komfortiškas sėdynes. Tuo tarpu techninė „Tatra 700 GT“ dalis su standartiniu modeliu neturėjo nieko bendro.
Gale buvo sumontuotas 4.5 litro, 8 cilindrų benzininis variklis, kuris išvystė 415 arklio galių ir 490 Nm sukimo momentą. Vos 1500 kilogramų sveriantį automobilį šis motoras sugebėdavo iki 100 km/val. išjudinti per maždaug 5 sekundes. Maksimalus greitis siekė 316 km/val. greitį.
Deja, bandymas sukurti sportišką sedaną baigėsi nesėkmingai. „Tatra 700 GT“ neturėjo galinių sėdynių, neturėjo oro kondicionieriaus, vairo stiprintuvo ir kitos komforto įrangos. Nors techninės charakteristikos buvo įspūdingos, tačiau „Tatra“ inžinierių nenorėjimas leistis į kompromisus sužlugdė labai perspektyvų ir įdomų automobilį, kuris būtų galėjęs pasivaržyti su „Mercedes Benz E 55 AMG“ ir „BMW E39 M5“.
„Audi RS6“, „BMW M5“, „Jaguar XFR“, „Mercedes Benz E63 AMG“, tai - super-sedanai, kurie sugeba be didelio vargo pasiekti 300 km/val. greitį ir iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 4 ar 5 sekundes.
Esame įpratę, jog tokie automobiliai dažniausiai dėvi vokiškos markės logotipą. Tačiau atsispirti pagundai sukurti labai greitą sedaną neatsispyrė net ir šiuo metu lengvųjų automobilių gamyba neužsiimančios „Tatra“ inžinieriai.
1994 metais „Tatra“ pradėjo naujo lenktyninio bolido kūrimą, kuris dėl mums nežinomų priežasčių, buvo konstruojamas neatsižvelgiant į tarptautinės automobilių federacijos reikalavimus. Kadangi naujasis bolidas neatitiko FIA reikalavimų, sunkus „Tatra“ inžinierių darbas nuėjo veltui.
Maždaug dvejus metus praleidę prie naujo bolido konstravimo, vienam komandos nariui vėliau šovė geniali mintis. Kodėl lenktyninio bolido komponentų nesumontavus į bendro naudojimo keliams skirtą „Tatra 700“? Kaip pasakė, taip ir padarė.
„Audi RS6“, „BMW M5“, „Jaguar XFR“, „Mercedes Benz E63 AMG“, tai - super-sedanai, kurie sugeba be didelio vargo pasiekti 300 km/val. greitį ir iki 100 km/val. įsibėgėti per maždaug 4 ar 5 sekundes.
Esame įpratę, jog tokie automobiliai dažniausiai dėvi vokiškos markės logotipą. Tačiau atsispirti pagundai sukurti labai greitą sedaną neatsispyrė net ir šiuo metu lengvųjų automobilių gamyba neužsiimančios „Tatra“ inžinieriai.
1994 metais „Tatra“ pradėjo naujo lenktyninio bolido kūrimą, kuris dėl mums nežinomų priežasčių, buvo konstruojamas neatsižvelgiant į tarptautinės automobilių federacijos reikalavimus. Kadangi naujasis bolidas neatitiko FIA reikalavimų, sunkus „Tatra“ inžinierių darbas nuėjo veltui.
Maždaug dvejus metus praleidę prie naujo bolido konstravimo, vienam komandos nariui vėliau šovė geniali mintis. Kodėl lenktyninio bolido komponentų nesumontavus į bendro naudojimo keliams skirtą „Tatra 700“? Kaip pasakė, taip ir padarė.