Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Matijošiau ir policijai realiai suvtvarkykit mocus auto tuos decibelųs o tada galvokit ta sušikta tarša reguliuoti kopūstai jūs ir dar prie viso šito pridėsiu jums kopūstai visa kauna išknisot aplink ir tempet guma su visais kelio remontais per kuriuos toks taršos kiekis gaunasi kad nafik jus realiai
Geri kritikuoti :). Visas tvarkos taisyklių tekstas yra pateiktas straipsnyje, nuorodoje. Bent jau žurnalistas, rašydamas straipsnius, ar bet kuris kritikas, reiškiantis savo nuomonę ( tarkim, architektas Kiauleikis) galėtų skirti laiko tvarkai perskaityti. Bet lietuvių mentalas- lipti ir rėkti , kad juos kažkas skriaudžia, net nežinant, apie ką kalbama. O kad nuo senamiesčio reikia nuimti tranzitą - tai tikrai taip. Visi paslaugų teikėjai gali įvažiuoti - tereikia pasirūpinti ir pateikti prašymą leidimui gauti. Skaitykit taisykles - tai padeda.
@Romas
Tai matos kad pats ir neskaitėte, jei galvojat kad akligatvių apmokestinimas mažina tranzitą. Tranzitas čia apima tik vieną gatvę
Kol Kaune Eismo organizavimo sk. Vadovaus tokie kaip Matusevičius ar jo pirmtakas Keras, eismo situacija tik bligės. Vienas pusę miesto apkarstė stovėti draudžiamais ženklais draudžiančiais stovėti dieną, atseit trukdo gatvių valymui. Naktį stovėti galima, bet Švaros mašinos gatves valo kaip tik naktimis. Antras gudrutis susiaurino pusę Kauno gatvių, padarydamas viešojo transporto judėjimo juostas. Nesvarbu, kad ten autobusas ar troleibusas pravažiuoja kartą per valandą. O kur dar plačiausios juostos dviračiams. Todėl ir susidaro transporto kamščiai. O dviračių Kaune, galima pagakvoti, kad čia Amsterdamas. Žodžiu, kol eismą Kaune organizuos nemokšos, nieko gero nesitikėkim. Jie pateikia Savivaldybei siūlymus, o šie, neapsvarstę, patvirtina. Ir turim ką turim.
Pastatytu prie jezuitu bažnyčios pakeliamus stulpelius kaip laisves alėjoje ir tranzitas baigtųsi ir pasipinigavimas baigtusi .O siūlyčiau apmokestinti silainiuose rasytes gatve vienas radaras prie taubuciu kitas kursiu sankryžoje ivaziavimo leidimai turintiems nekilnojamo turto (tokiom sąlygom kaip senamiesčio gyventojams vienas auto vienam butui )tada labai sumažėtų tarsa miegamajam rajone ir atsirastu daug stovėjimo vietu,ir dar sumažėtų tokiu pritareju del senamiesčio apmokestinimo .Carui patiks gauti pinigus uz senamiesti apmokestins centra poto kitus rajonus pinigėliai bires o jus tik dziaukites
Kokia dar tarsos zona????ok,kaip pvz.paimkim viena miesta,elektromobiliai,dviraciai,ir jokiu gamyklu,benzinu ar dizelio varomu auto ane?super,oras swarus.vejas papucia ir visas ale eko miestelis kviepuoja tarsa is kokios baltarusijos kur ukininkai laukus aria senais belarusais.mes juk ne po kokiu kupolu:(
O kodėl neapmokestinus apskritai įvažiavimą į miestą? Kiti nesenamiesčio gyventojai nenusipelno gyventi geriau?
Sumažintos taršos zona į kurią nepatenka prie pilies esanti didžiulė automobilių aikštelė, kur iki išnaktų zuja automobiliai. Tuo tarpu Jablonskio, Palangos, Daukšos gatvės - akligatviai, bet apmokestino įvažiavimą į juos :DDDD. Kita vertus jei vietiniai gyventojai ir verslai nesipriešina tai reiškia viskas gerai, tegu kenčia
Mokesčių vis daugėja Visoje Lietuvoje ir tai jau nebestebina kas vyksta LR.
Greitai gyventojai mokės už taršą šildymą t.y. kad žiema gyvenamos patalpos yra šildomos šilumos tinklų ir tai teršia gyventojai.PVM 21% neužteks. Žalias kursas, tai tik priedanga ir tai tik pradžia.
Greitai gyventojai mokės už taršą šildymą t.y. kad žiema gyvenamos patalpos yra šildomos šilumos tinklų ir tai teršia gyventojai.PVM 21% neužteks. Žalias kursas, tai tik priedanga ir tai tik pradžia.
Kurse dar didesnė tarša, žmonės iš ten bega
per2 metus jau sutaupiau 3tūkst+ eur ant kuro
REKLAMA
REKLAMA
Taršos mokestis pykdo: kol Kauno savivaldybė giriasi – gyventojai atkerta „Vilkikai čia niekad nevažinėjo“