Kostiumų dailininkė, profesionali stilistė Agnė Jagelavičiūtė, įžvalgiu ir kritišku žvilgsniu įvertinusi šių Lietuvos prekinių ženklų naujausias kolekcijas, pristatymo vakarui „Baltijos mada/Lithuanian Brands to Globe“ padėjo atrinkti originaliausius modelius. Jos meistriškai sukurta vakaro koncepcija įkvėps moteris būti originaliomis, nebijoti eksperimentuoti, puoštis ir drąsiai derinti tai, kas iš pirmo žvilgsnio atrodo nesuderinama.
2014 metų pavasario/vasaros kolekcijas pristatys dešimt Lietuvos prekinių ženklų: Introstyle, O.S.T. Indigo, Attela Fashion, Vilko kailiniai, The passenger, Baltic Fashion, Rožė, Jonas Linen, SPENCER, LOULU ET TU.
Renginio metu bus pademonstruota 160 skirtingų modelių. Kolekcijas pristatys „Vilnius models“ modeliai, kurių makiažu rūpinsis grožio studija „Gafaro“.
Šis renginys svečiams, verslo specialistams iš Šiaurės šalių, Rusijos, Lietuvos ir visiems mados žinovams turėtų būti netikėtų atradimų metas.
Plazdanti medvilnė ar spalvingas linas, griežta geometrija trikotažo gaminiuose ar subtili klasika, kuria alsuoja dizainerės Jolantos Talaikytės sukurta 2014 metų pavasario/vasaros prekinio ženklo „Rožė“ kolekcija, jau yra tapę mūsų identiteto dalimi.
Prekinio ženklo Jonas Linen kūrėjai, naudodami naujausias gamybos technologijas - audinio lazerinį apdirbimą, siuvinėjimą, ištobulino gaminių iš lino kokybę ir kartu išsaugojo mūsų protėvių paveldą. Minkštas, malonus lininis audinys, krentantis klostėmis lyg jūros bangos, balta, natūrali lino ir melsva it lino žiedas, tai – Jonas Linen klasikiniai rūbai romantiškai, paslaptingai, veikliai moteriai.
Unikalūs O.S.T. Indigo džinsinių indigo verpalų, drabužiai, užkariavę užsienio rinką, išsiskiria įspūdinga spalva, elegancija, aukšta kokybe. Juos galima dėvėti visais metų laikais, žiemą su jais šilta, o vasarą - nekaršta. Jie švelniai priglunda prie kūno, negraužia, nesukelia alergijos.
Prekinio ženklo „LOULU ET TU" koncepcija skelbia: drabužiai turi būti aptempti tiek, kad matytųsi, jog ji – moteris, tačiau laisvi tiek, kad matytųsi, jog ji – dama. „LOULU ET TU" 2014 metų pavasario/vasaros kolekcija iš balto, dramblio kaulo, pelenų rausvo šilko ir prabangaus lino pabrėžia moteriškumą, lengvumą ir prabangų paprastumą.
Tuo tarpu SPENCER prekinio ženklo kolekcija apima visus gyvenimo atvejus, pradedant darbu, baigiant vakaru ar laisvalaikiu mieste. SPENCER drabužius dėvinti moteris visada atrodys ekstravagantiška ir elegantiška.
Introstyle prekinis ženklas jau išsikovojo savo pozicijas rinkoje – šiuo metu veikia penkios firminės drabužių parduotuves didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Jų originalius ir išskirtinius drabužius renkasi moterys, vertinančios klasiką, originalumą ir kokybę.
Vilko Kailiniai daugeliui asocijuojasi su nemaria klasika ir prabanga. Šilti ir minkštučiai avikailiai, tapyti dailininkų rankomis, dekoruoti lapių kailiais, odos detalėmis bei mezginiais, maloniai stebina net išrankiausias damas. Jaukūs ir minkšti kailiniai malonia šilumos skraiste gali tapti kiekvienai moteriai...
Baltic Fashion kūrėjų nuomone, drabužis tai – sielos būsena bei individuali vizitinė kortelė. Naujoja jų kolekciją alsuoja subtilia elegancija.
Jaunimą turėtų nustebinti The Passenger siūlomi drabužiai. Griežtos linijos simbolizuoja aštrų protą, jaunatvišką požiūrį bei išryškina pasitikėjimą. Tai apranga miesto keliautojams.
„Baltijos mada/World Brands to Globe“ pasaulinių prekinių ženklų kolekcijų pristatymas vyks spalio 19 d., 14 val. 2014 metų pavasario/vasaros kolekcijas pristatys svečiai iš Ispanijos: „Old Taylor“, „Nuria Vilardaga“, „Vagum“, „Haussmann“, „Lohe Yomime“, „Ohe“, „Yomime“, „Trango World“, Portugalijos – „Sanmartin“, Indijos – „Ashion Fantasy“, Rusijos – NBYZ.