Išaugusios kainos kirto ir per taksi įmonių pelną. Kai kuriose bendrovėse keleivių skaičius krito net perpus.
Kad uždarbis nenumaldomai mažėja, taksistai itin skaudžiai pajuto šių metų pradžioje.
„Klientų sumažėjo perpus. Kaltas ne kas kitas, o infliacija. Augančios maisto, įvairių paslaugų kainos žmones atbaidė ir nuo linksmybių, ir nuo taksi“, - sakė sostinės įmonės „Romerta“ vadovas Romualdas Bieliauskas.
Taksistams klientų nestinga tik savaitgalio naktimis, rašo „Lietuvos ryto“ priedas „Vartai“.
Kelias dešimtis automobilių turinčios bendrovės direktorius neslepia, kad, klientų sumažėjus dar labiau, teks imtis nepopuliarių priemonių - mažinti darbuotojų skaičių arba kelti paslaugų kainą.
Daugiausia verslo klientus aptarnaujančios įmonės „Martono taksi“ paslaugų įkainiai kiek aukštesni nei mažiausias kainas siūlančių konkurentų - vienas kilometras atsieina 2 litus. Pasak direktoriaus Ričardo Kriukovo, jų bendrovė taip pat šį sausį pajuto, kad sumažėjo klientų, tačiau šiuo metu situacija pagerėjusi.
„Martono taksi“ aptarnauja nemažai Lietuvos ir užsienio verslo klientų, kurie pasibaigus finansiniams metams daugiau vyksta į keliones svetur, tad naudojasi taksi paslaugomis vykdami į oro uostą ar iš jo.
R. Kriukovas spėja, kad padėtis neturėtų prastėti: „Viena vertus, žmonės nebeturi pinigų taksi. Bet griežtėjant nuobaudoms už vairavimą išgėrus kai kurie klientai paprašo dviejų mašinų: viena patys parvažiuoja, kitos vairuotojas parvairuoja jų automobilį“.