Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Amerika garsėja ne tik „Muscle“ tipo automobiliais, bet ir „hot rod'ais“. Vienas iš puikių „hot rod'ų“ egzempliorių yra šis geltonos spalvos pikapas.
Jis turi aštuonių cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 355 arklio galių. Pasak šeimininko, pikapas iki 100 km/val. gali įsibėgėti per mažiau negu penkias sekundes. Apskritai šis projektas šeimininkui kainavo beveik 27,000 Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių.
Reikėtų paminėti, jog 2008 metais šis automobilis atiteko buvusio šeimininko sūnui, kuris nusprendė toliau tęsti pikapo transformaciją. Vietoj senojo „Chevrolet“ agregato, jis sumontavo „426 Hemi“ motorą. Visiškai naują, „Chrysler“ inžinierių sukurtą 7 litrų darbinio tūrio variklį išvystantį 590 arklio galių. Ar įsivaizduojate koks yra šio automobilio galios ir svorio santykis? Šis geltonos spalvos pikapas sveria vos 1025 kilogramus.
Amerika garsėja ne tik „Muscle“ tipo automobiliais, bet ir „hot rod'ais“. Vienas iš puikių „hot rod'ų“ egzempliorių yra šis geltonos spalvos pikapas.
Jis turi aštuonių cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 355 arklio galių. Pasak šeimininko, pikapas iki 100 km/val. gali įsibėgėti per mažiau negu penkias sekundes. Apskritai šis projektas šeimininkui kainavo beveik 27,000 Jungtinių Amerikos Valstijų dolerių.
Reikėtų paminėti, jog 2008 metais šis automobilis atiteko buvusio šeimininko sūnui, kuris nusprendė toliau tęsti pikapo transformaciją. Vietoj senojo „Chevrolet“ agregato, jis sumontavo „426 Hemi“ motorą. Visiškai naują, „Chrysler“ inžinierių sukurtą 7 litrų darbinio tūrio variklį išvystantį 590 arklio galių. Ar įsivaizduojate koks yra šio automobilio galios ir svorio santykis? Šis geltonos spalvos pikapas sveria vos 1025 kilogramus.