Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
8 serijos „BMW“ simbolizuoja vieną geriausių šios kompanijos laikotarpių. Dešimtame dešimtmetyje „BMW“ automobiliai buvo vertinami dėl puikių valdymo savybių, ištvermingumo ir prestižo. Net ir pati kukliausia 3 serijos modifikacija buvo įdomesnė už gerai sukomplektuotą „Volkswagen Golf“. Tuo tarpu 8 serijos „BMW“ buvo ypatingas automobilis. Net tik „BMW“ modelių gamoje, bet apskritai.
Pradėtas gaminti 1989 metais, vokiško kupė gamyba truko iki 1999 metų. Per dešimties metų laikotarpį „BMW“ pagamino šiek tiek daugiau nei 31 tūkst. išskirtinės išvaizdos kupė egzempliorių. Tai nėra itin įspūdingas rodiklis, kuriuo norėtų pasigirti net ir „BMW“ vadovai, tačiau vargu ar dabar atsirastų kompanija, kuri investuotų 1 milijardą dolerių į modelio kūrimą (būtent tiek kainavo 8 serijos kūrimas), kurio per 10 gamybos metų bus parduota maždaug 30 000.
Sąlyginai mažas automobilių tiražas puikiai pasitarnavo 8 serijos kupė savininkams, kurie dabar gali džiaugtis išaugusia šių automobilių kaina, net jeigu jis yra ne pačios geriausios būklės. Tuo tarpu idealaus stovio, labai retai į bendro naudojimo kelius matydavęs egzempliorius į naujus namus iškeliautų už labai didelę sumą pinigų. Norite pavyzdžio?
Prašau - 7800 kilometrų nuvažiavęs automobilis, kuris iš gamyklos išriedėjo su 12 cilindrų, 325 arklio galias ir 490 Nm sukimo momentą išvystančiu motoru.
Idealus stovis? Žinoma. Maža rida? Tikrai taip. Reta modifikacija? Be abejonės. Dėl šių priežasčių automobilio savininkas rašydamas „BMW 850 Ci“ kainą nepasikuklino - ji siekia 89 500 eurų. Milžiniška suma už automobilį, kuris buvo pagamintas 1995 metais? Tiesą sakant - ne.
8 serijos „BMW“ simbolizuoja vieną geriausių šios kompanijos laikotarpių. Dešimtame dešimtmetyje „BMW“ automobiliai buvo vertinami dėl puikių valdymo savybių, ištvermingumo ir prestižo. Net ir pati kukliausia 3 serijos modifikacija buvo įdomesnė už gerai sukomplektuotą „Volkswagen Golf“. Tuo tarpu 8 serijos „BMW“ buvo ypatingas automobilis. Net tik „BMW“ modelių gamoje, bet apskritai.
Pradėtas gaminti 1989 metais, vokiško kupė gamyba truko iki 1999 metų. Per dešimties metų laikotarpį „BMW“ pagamino šiek tiek daugiau nei 31 tūkst. išskirtinės išvaizdos kupė egzempliorių. Tai nėra itin įspūdingas rodiklis, kuriuo norėtų pasigirti net ir „BMW“ vadovai, tačiau vargu ar dabar atsirastų kompanija, kuri investuotų 1 milijardą dolerių į modelio kūrimą (būtent tiek kainavo 8 serijos kūrimas), kurio per 10 gamybos metų bus parduota maždaug 30 000.
Sąlyginai mažas automobilių tiražas puikiai pasitarnavo 8 serijos kupė savininkams, kurie dabar gali džiaugtis išaugusia šių automobilių kaina, net jeigu jis yra ne pačios geriausios būklės. Tuo tarpu idealaus stovio, labai retai į bendro naudojimo kelius matydavęs egzempliorius į naujus namus iškeliautų už labai didelę sumą pinigų. Norite pavyzdžio?
Prašau - 7800 kilometrų nuvažiavęs automobilis, kuris iš gamyklos išriedėjo su 12 cilindrų, 325 arklio galias ir 490 Nm sukimo momentą išvystančiu motoru.
Idealus stovis? Žinoma. Maža rida? Tikrai taip. Reta modifikacija? Be abejonės. Dėl šių priežasčių automobilio savininkas rašydamas „BMW 850 Ci“ kainą nepasikuklino - ji siekia 89 500 eurų. Milžiniška suma už automobilį, kuris buvo pagamintas 1995 metais? Tiesą sakant - ne.