„
Mercedes-Benz“ siekdama išnaudoti šią unikalią progą, pasinaudojo itin veiksminga formule, kuri kiekvieną kartą leidžia pratęsti itin triukšmingą vakarėlį.
Automobilių gamintojai siekdami tinkamai paminėti pergalę automobilių sporto arenoje, visuomet atlieka vieną ir tą patį žygdarbį (jeigu tai galima pavadinti žygdarbiu) – sukonstruoja ribotos laidos modelį.
Įprastai, ribotos laidos modeliai būna naudingi ir netgi – pelningi, bet šis kartas kitoks, nes „Mercedes-Benz“ sukūrė patį prasčiausią ribotos laidos modelį. Visomis įmanomomis prasmėmis.
Daugelis, ko gero, tikėjosi, jog „Mercedes-Benz“ siekdama tinkamai paminėti įspūdingą progą, iš pradžių pasirinks sportišką, šaunų, kietą automobilį, kurio užsimanytų kiekvienas, bet ne. „Mercedes-Benz“ panoro pasielgti priešingai.
(nuotr.
ruylclassics.nl)
Dėl mums nelabai suprantamų priežasčių, „Mercedes-Benz“ panoro įpūsti daugiau gyvybės į
A klasės hečbeką, o galbūt jį reikėtų vadinti – vienatūriu?
Kaip žinote, A klasė tikrai nėra tas automobilis, dėl kurio pasaulis eitų iš proto, bet galbūt „Mercedes-Benz“ nusprendė į A klasę pasižiūrėti automobilių entuziasto akimis? Deja, bet ne.
Vokietijos automobilių pramonės gigantas, kaip pagrindą, paėmė „Mercedes-Benz A160“, su 1,6 litro benzininiu varikliu. Standartinius skardinukus pakeitė „AMG“ analogais, pridėjo stoglangį ir raudona oda padengtas sėdynes. O, taip – kol nepamiršome. „Mercedes-Benz“ taip pat pridėjo keletą reikšmingų lipdukų, kurie leisdavo suprasti kas yra „Mercedes-Benz“ partneriai ir kolegos Formulėje 1.
Kadangi tai buvo ribotos laidos modelis, „Mercedes-Benz“ surado savyje užsispyrimo į pasaulį išleisti net 250 šios A klasės vienetų, kurios leidžia prisiminti tik vieną istorinį įvykį, bet ne daugiau. O gaila, nes mums atrodo, jog „Mercedes-Benz“ praleido labai gerą šansą sukonstruoti modelį, kuris būtų geidžiamas automobilių kolekcionierių.