TÜV Report 2021: Automobiliai, kurių amžius ne didesnis negu 3 metai | |||||
Geriausi | Modelis | Rimtų gedimų turėjusių modelių (%) | Blogiausi | Modelis | Rimtų gedimų turėjusių modelių (%) |
1. | Mercedes-Benz GLC | 1,7 | 129. | Dacia Duster | 11,1 |
2.-4. | Mercedes-Benz B | 2,2 | 128. | Dacia Lodgy | 10,9 |
2.-4. | Opel Insignia | 2,2 | 127. | Fiat Punto | 10,5 |
2.-4. | Porsche 911 | 2,2 | 125.-126. | Ford Galaxy | 10,4 |
5. | Mercedes-Benz SLC | 2,4 | 125.-126. | Dacia Logan | 10,4 |
6.-7. | Audi Q2 | 2,5 | 124. | Dacia Dokker | 10,0 |
6.-7. | Hyundai i30 | 2,5 | 122.-123. | Renault Kangoo | 9,9 |
8. | Mercedes-Benz A | 2,6 | 122.-123. | Ford S-Max | 9,9 |
9. | Mazda CX-3 | 2,7 | 121. | Ford Mondeo | 9,0 |
10. | Mercedes-Benz C | 2,8 | 120. | Citroën C4 Cactus | 8,9 |
Didžiausia nuostaba turėtų sukelti netikėtai prastas „Škoda“ markės pasirodymas. Automobilių, kurių amžius neviršija 3 metų, „Škoda Fabia“ užėmė tik 57-ą vietą, o „Škoda Superb“ net 108-ą vietą.
Kita vertus, automobilių, kurių amžius neviršija 5 metų, čekiškas „Škoda Superb“ sedanas užėmė aukštą, 25-ą poziciją. Iš visų techninė apžiūroje apžiūrėtų automobilių tik 6,6 % automobilių turėjo rimtų techninių gedimų. Tokią pačią poziciją užėmė ir „Seat Altea“, kai tuo tarpu „Škoda Roomster“ turėjo pasitenkinti 94-a vieta.
Automobilių, kurių amžius neviršija 5 metų kategorijoje prasčiausiai pasirodė net du „Volkswagen“ šeimos nariai: išvaizdus „Volkswagen CC“ ir talpusis „Volkswagen Sharan“.
TÜV Report 2021: Automobiliai, kurių amžius ne didesnis negu 5 metai | |||||
Geriausi | Modelis | Rimtų gedimų turėjusių modelių (%) | Blogiausi | Modelis | Rimtų gedimų turėjusių modelių (%) |
1. | Porsche 911 | 2,7 | 130. | VW Sharan | 20,3 |
2.-3. | Opel Adam | 3,8 | 129. | VW Passat CC | 19,8 |
2.-3. | Porsche Macan | 3,8 | 128. | Dacia Logan | 19,2 |
4. | Mercedes-Benz GLE | 4,5 | 127. | Dacia Lodgy | 18,8 |
5. | Mercedes-Benz SLC | 4,6 | 126. | Seat Alhambra | 18,4 |
6. | VW Golf Sportsvan | 4,8 | 125. | Dacia Dokker | 17,3 |
7. | Mazda 2 | 5,1 | 124. | Dacia Duster | 16,0 |
8. | Mercedes-Benz B | 5,2 | 123. | Ford Ka | 15,9 |
9.-11. | Audi Q5 | 5,3 | 122. | Dacia Sandero | 15,8 |
9.-11. | Mercedes-Benz A | 5,3 | 121. | Renault Kangoo | 15,5 |
Natūralu, jog augantis automobilių amžius išaugina ir rimtų gedimų skaičių, tačiau žvelgiant į septynerių ir devynerių metų senumo automobilių kategoriją, joje matyti keli ryškūs pasikeitimai.
Automobilių amžiui augant, į mažiausiai gedimų turėjusių automobilių dešimtuką įsiveržia vis daugiau japoniškų automobilių. Štai, septynerių metų senumo automobilių kategorijoje aukštą poziciją iškovojo „Toyota Auris“, o devynerių metų kategorijoje – „Mitsubishi ASX“.
TÜV Report 2021: Automobiliai, kurių amžius ne didesnis negu 7 metai | |||||
Geriausi | Modelis | Rimtų gedimų turėjusių modelių (%) | Blogiausi | Modelis | Rimtų gedimų turėjusių modelių (%) |
1. | Porsche 911 | 4,1 | 122. | Dacia Logan | 30,9 |
2. | Audi TT | 7,3 | 121. | Renault Kangoo | 27,1 |
3. | Mercedes-Benz B | 7,8 | 120. | Dacia Lodgy | 25,6 |
4.-5. | Toyota Auris | 8,6 | 119. | VW Passat CC | 25,3 |
4.-5. | VW Touareg | 8,6 | 118. | VW Sharan | 24,2 |
6.-7. | Mercedes-Benz A | 8,7 | 117. | Fiat Punto | 23,6 |
6.-7. | Porsche Cayenne | 8,7 | 116. | Dacia Duster | 22,7 |
8. | Mercedes-Benz SLK | 8,8 | 115. | VW Passat | 22,5 |
9. | Audi A3 | 9,0 | 114. | Ford Galaxy | 22,3 |
10. | Audi Q5 | 9,1 | 113. | Seat Alhambra | 22,2 |
Vadovaujantis Vokietijos techninių apžiūrų asociacijos atlikto tyrimo duomenimis, įvairiausių gedimų kiekis automobiliuose mažėja: „Akivaizdžiai matome, jog automobilių kokybė sulig kiekvienais metais gerėja, o tai – džiugina“, – priduria asociacijos atstovai.
Šiemet rimti gedimai buvo užfiksuoti 19,9 % tyrime dalyvavusių automobilių, o tai – 1,6 % mažiau negu praėjusiais metais. Tai reiškia, jog 1,75 mln. automobilių atvykusių į techninę apžiūrą turėjo rimtų gedimų, dėl kurių jiems buvo liepta važiuoti į artimiausias dirbtuves.
TÜV Report 2021: Automobiliai, kurių amžius ne didesnis negu 9 metai | |||||
Geriausi | Modelis | Rimtų gedimų turėjusių modelių (%) | Blogiausi | Modelis | Rimtų gedimų turėjusių modelių (%) |
1. | Porsche 911 | 6,7 | 112. | Dacia Logan | 34,4 |
2. | Mercedes-Benz SLK | 7,5 | 111. | Renault Kangoo | 34,1 |
3. | Audi TT | 10 | 110. | Dacia Sandero | 31,8 |
4. | Mitsubishi ASX | 11,5 | 109. | Renault Twingo | 31,3 |
5. | Audi Q5 | 12,2 | 108. | Fiat Panda | 31 |
6. | BMW X1 | 12,5 | 107. | Kia Picanto | 29,7 |
7. | Audi A6/A7 | 12,7 | 106. | Renault Clio | 29,2 |
8.-10. | Mercedes-Benz GLK | 13,3 | 105. | Fiat Punto | 29 |
8.-10. | VW Golf Plus | 13,3 | 104. | Ford Galaxy | 28,4 |
8.-10. | VW Touareg | 13,3 | 103. | VW Passat CC | 28,1 |
Verta pridurti, jog techninę apžiūrą iš pirmo karto praėjo net 70 procentų tyrime dalyvavusių automobilių. Pavertus tai į labiau apčiuopiamą išraišką – tai 6,18 mln. automobilių.
Vis dėlto, jeigu dauguma automobilių demonstruoja gamintojų sugebėjimą pakelti kokybinę kartelę, asociacijos nariai pastebėjo, jog vis daugiau ir daugiau automobilių į techninę apžiūrą atvyksta su vienu ar keliais korozijos židiniais. Jie atsiranda ne tik ant kėbulo, bet ir ant kitų automobilio detalių.
TÜV Report 2021: Automobiliai, kurių amžius ne didesnis negu 11 metų | |||||
Geriausi | Model | Rimtų gedimų turėjusių modelių (%) | Blogiausi | Modelis | Rimtų gedimų turėjusių modelių (%) |
1. | Porsche 911 | 9,6 | 100. | Renault Kangoo | 37,5 |
2.-3. | Audi TT | 14,8 | 99. | Dacia Logan | 36,2 |
2.-3. | Honda Jazz | 14,8 | 98. | Hyundai Tucson | 34 |
4. | BMW X1 | 15,9 | 97. | Mazda 5 | 33 |
5. | VW Golf Plus | 16,4 | 96. | Nissan Qashqai | 32,9 |
6.-7. | Mercedes-Benz E coupe | 17,1 | 95. | Citroën C4 | 32,7 |
6.-7. | VW Golf (6) | 17,1 | 94. | Renault Twingo | 32 |
8. | Audi Q5 | 18 | 93. | Peugeot 207 | 31,9 |
9. | Mercedes-Benz GLK | 18,2 | 92. | VW Fox | 31,8 |
10. | Ford Fusion | 18,7 | 91. | Ford Galaxy | 31,7 |