„Viskas prasidėjo nuo lakoniško pokalbio: paaiškinimo, ko reikia užsakovui, ir komplimento, kad tai, ką darau, jiems labai patinka ir tinka. Vėliau sekė keli pokalbiai „Skype“, detalių derinimas ir po kelių savaičių jau sėdėjau lėktuve į San Paulą“, – pasakoja T. Černiauskas.
Fotografo teigimu, pasiruošimas ir kampanijos įgyvendinimas truko apie savaitę. Vos išlipęs iš lėktuvo Tadas suprato, kad darbas ten vyksta kiek kitokia tvarka, nei yra įpratęs. „Mane pasitiko reklamos agentūros vadovė, mūsų laukė asmeninis vairuotojas ir gal trys asistentai, kurie rūpinosi visais darbiniais klausimais. Man, kaip fotografui, teko tik rūpestis aiškiai išdėstyti, ko reikia, kad būtų gautas pageidaujamas rezultatas. Techniniais dalykais rūpinosi komanda, todėl man liko malonioji dalis – bendravimas. Be galo malonus jausmas, kai atsižvelgiama į visus tavo pageidavimus ir lieka tik atlikti savo pagrindines užduotis“, – apie pasiruošimo darbus ir kultūrinius skirtumus, kalbant apie požiūrį į menininką pasakojo T. Černiauskas. Tikrasis darbas su fotoaparatu rankose tetruko apie valandą.
Šiuolaikinės technologijos apie talentingus menininkus leidžia sužinoti kitame pasaulio kampe gyvenantiems ir ieškantiems originalių idėjų, o meno kūrinius pamatyti į jų parodą realybėje veikiausiai niekada neužsuksiantiems žmonėms.
Naujausias menininko darbas – „Comfort Zone“ – fotografijų kolekcija iš įvairių šalių paplūdimių. Joje –paplūdimyje miegančių žmonių atvaizdai. „Vasarą praleidau prie jūros, fotografuodamas žmones. Gautos nuotraukos pasakoja nepažįstamų žmonių istorijas apie tai, kokie esame, kokie yra mūsų įpročiai. Visos nuotraukos – tikros, siužetai nėra surežisuoti“, – atskleidė T. Černiauskas.