Klasikos mėgėjas
Įprastai, artėjant pačiai svarbiausiai automanų dienai - vairuotojo pažymėjimo atsiėmimo diena, akys nukrypsta į naudotų automobilių skelbimų portalus, kuriuose laukia šimtai tūkstančių automobilių. Tačiau vietoj naudotų automobilių skelbimo portalo, Šymonas kartu su savo tėčiu nusprendė antram gyvenimui prikelti ne pirmos jaunystės 3 serijos „BMW“, kuris stovėjo senelio garaže.
„Iš vienos pusės - tai yra šeimos relikvija, iš kitos - esu klasikos mėgėjas“, - priduria Šymonas.
Šymonas neslepia, jog seni automobiliai jam kelia sentimentus. Nors naujesni automobiliai ant balto popieriaus lapo atrodo pranašesni, tačiau vaikino manymu, naujesni automobiliai negali papasakoti istorijos. O ką jau kalbėti apie charizmą ir sielą, kuria seni automobiliai tiesiog spinduliuoja. Ir tai galioja ne tik „BMW“ markės kūriniams.
Sunkumų netrūko
Nusprendus automobilį sutvarkyti nuo pagrindų, pirmieji rimti darbai prasidėjo ties priekine automobilio pakaba. Didžiuliu optimizmu spindėję vyrai labai greitai suprato, jog ne vieną dešimtmetį pragyvenęs „BMW“ pareikalaus žymiai didesnio dėmesio.
„Palindę po mašina - išvydome tai ko tikrai nesitikėjome“, - pasakoja Šymonas.
„Rūdys, skylės, neprisukti varžti, viskas buvo tragiškos būklės“, - priduria vaikinas.
Pamačius tokį vaizdą, suvirpėtų kiekvieno automano širdis. Kadangi Šymonas ir jo tėtis yra pakankamai užsispyrę ir moka siekti savo tikslo, netrukus buvo pradėti šalinti „E30“ trūkumai.
Net nepastebėję, automanų tandemas perėjo prie galinės automobilio dalies, kurioje situacija buvo ne ką geresnė. Vyrai išvydo surūdijusį visą galinį automobilio korpusą. Išpūstomis akimis keletą akimirkų pažiūrėję į rūdimis apgaubtą automobilio kėbulą, du automanai tarė - „Na ką, automobilio korpusą keisim nauju“.
Kaip pasakė, taip ir padarė. Kadangi Lietuvoje tokių dalykų nesurasti, detalę reikėjo užsakyti Lenkijoje. Kaimynėje šalyje užsakyta detalė į Lietuvą turėjo atvykti per dvi savaites, tačiau negi dėl to reikės sustabdyti tolimesniu „E30“ tvarkymo darbus? Žinoma, kad ne.
„Viskas buvo lupama lauk, toliau virinome skyles“, - priduria Šymonas.
Šviežiai iškeptas E30
Tvarkant šį automobilį, iš pradžių buvo galvojama apie nepriekaištingą jo stovį, todėl nereikėtų stebėtis, jog jis neturi ne vienos modifikacijos. Standartinis, puikios būklės „E30“.
„Automobilis buvo daromas kasdieniniam naudojimui“, - pabrėžia Šymonas.
Vienintelis išskirtinumas - 17 colių „Japan Racing“ ratlankiai, kurių plotis 8.5 colio, tiek priekyje, tiek gale.
Vis gi, Šymono galvoje jau dabar sukasi mintys kaip jis galėtų patobulinti savo mylimą „E30“. Šiuo metu po kapotu esantis „M20B20“ ateityje turėtų užleisti vieną „M30B35“ arba „S50“.
„Iki tol norėčiau patobulinti interjero detales, įsigyti kokybišką garso sistemą bei pašalinti smulkius trūkumus“, - priduria Šymonas.