„Augant elektroninių kanalų plėtrai jaučiame poreikį subalansuoti klientų aptarnavimo kanalų valdymą bei bendradarbiavimą su dviejomis kertinėmis banko tarnybomis – verslo ir privačių klientų. Naujoji Klientų aptarnavimo tarnyba padės efektyviau panaudoti turimus išteklius teikiant pasiūlymus bei bendraujant ir su verslo, ir privačiais klientais“, – komentuoja „Swedbank“ Lietuvoje vadovė Dovilė Grigienė.
Klientų aptarnavimo tarnybai vadovaus ilgametę patirtį organizacijoje turinti Loreta Lapinskaitė, banke dirbanti 17 metų. L. Lapinskaitė iki šiol vadovavo Aptarnavimo kokybės departamentui ir buvo atsakinga už pasiūlymų klientams organizavimą, klientų aptarnavimo programas.
Naujai įsteigtos tarnybos vadovo pareigas L. Lapinskaitė pradės eiti nuo š.m. balandžio 1 d. Pertvarkytai Privačių klientų tarnybai vadovaus Jūratė Gumuliauskienė, iki šiol ėjusi Privačių klientų finansavimo departamento vadovės pareigas Baltijos bankininkystės privačių klientų kompetencijos centre. 1998 m. banke karjerą pradėjusi J. Gumuliauskienė turi daug patirties privačių klientų bankininkystės srityje.
Ji yra vadovavusi Produktų ir rinkodaros skyriui, Privačių asmenų finansavimo departamentui, Būsto finansavimo departamentui. Naujas pareigas J. Gumuliauskienė pradės eiti nuo š.m. balandžio 1 d. Iki šiol Mažmeninės bankininkystės tarnybai vadovavusi Orinta Žvirzdinė priėmė sprendimą nebetęsti karjeros.