„Swedbank“ atstovai po paskelbtos žinios apie galimus nesklandumus, susijusius su banko teikiamomis paslaugomis, kiek vėliau informavo savo klientus, kad visi techniniai nesklandumai buvo išspręsti.
„9:21 val. laiku visi techniniai nesklandumai jau buvo pašalinti, visos „Swedbank“ paslaugos – tiek interneto banke, tiek išmaniojoje programėlėje – veikia įprastai, visos paslaugos yra pasiekiamos.
Klientai gali naudotis visomis banko paslaugomis“, – atsiųstame pranešime žiniasklaidai teigė „Swedbank“ Lietuvoje atstovė ryšiams su visuomene Daiva Taučkėlaitė.
Naujienų portalas tv3.lt primena, kad bankas ketvirtadienį informavo savo klientus apie laikinus teikiamų paslaugų sutrikimus.
„Mieli klientai, informuojame, kad daliai klientų galimi sutrikimai skambinant į banko konsultacijų centrą, jungiantis prie išmaniosios programėlės, taip pat tam galimi laikini sutrikimai atsiskaitant interneto banke.
Atsiprašome dėl galimų nepatogumų – stengiamės nesklandumus pašalinti kiek įmanoma greičiau“, – ketvirtadienį ryte buvo skelbiama banko pranešime.