• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Swedbank“ kviečia savo klientus kreiptis, jei šie patyrė nuostolių dėl atšauktų ir neįvykusių Ukrainos oro linijų bendrovės „Aerosvit Airlines“ skrydžių. Bankas kompensuos klientų nuostolius už įsigytus bilietus, jei už juos buvo mokėta „Swedbank“ mokėjimo kortele. Už bilietus į atšauktus skrydžius sumokėti pinigai bus grąžinti pagal naudojimosi mokėjimo kortelėmis taisykles.

REKLAMA
REKLAMA

„Mus pasiekia žinios apie oro bendrovės „Aerosvit Airlines“ sunkumus, klientai teiraujasi apie galimybę susigrąžinti pinigus už bilietus į atšauktus skrydžius. Puikiai suprantame žmonių nerimą ir nepatogumus dėl sutrikdytų planų. Siekiame padėti savo klientams greičiau susigrąžinti prarastus pinigus. Tarptautiniam Vilniaus oro uostui oficialiai atšaukus visus suplanuotus „Aerosvit Airlines“ skrydžius, mes pradėjome grąžinti klientams pinigus už įsigytus skrydžius, jei už bilietus jie atsiskaitė mokėjimo kortele. Tokiems klientams bus kompensuota 100 proc. patirtų tiesioginių išlaidų“, – sako „Swedbank“ Mažmeninės bankininkystės tarnybos vadovė Orinta Žvirzdinė.

REKLAMA

Pasak O. Žvirzdinės, pinigai už neįvykusius skrydžius bus grąžinami dviem atvejais: kai klientai bilietus įsigijo kelionių agentūrose, kasose arba kai juos nusipirko internetu, panaudodami savo kortelės duomenis – kortelės numerį, galiojimo laiką, apsaugos kodą bei pateikdami visą kitą informaciją, kurios prašo internetinės parduotuvės. „Jei mūsų klientai atsiskaitė kortele, o ne grynaisiais ar bankiniu pavedimu, jie susigrąžinti išlaidas galės greičiau ir paprasčiau nei bendrąja tvarka. Jų atliktoms operacijoms galios atsiskaitymo kortele taisyklė, pagal kurią negavus prekės ar paslaugos, už kurią sumokėta kortele, galima susigrąžinti prarastus pinigus“, – sako O Žvirzdinė.

REKLAMA
REKLAMA

Pirmieji „Swedbank“ klientai jau kreipėsi dėl kompensacijos už neįvykusią kelionę. Kitus, kurie dar neatsiliepė, bankas kviečia atvykti į bet kurį banko klientų aptarnavimo padalinį. Atvykę jie turės užpildyti prašymą ir pateikti atsispausdintus neįvykusio skrydžio bilietus. Galimybę susigrąžinti pinigus greičiau ir paprasčiau „Swedbank“ savo klientams suteikia pagal įsipareigojimus „Visa“ ir „MasterCard“ kompanijoms. Tie žmonės, kurie pirko bilietus mokėdami pavedimu internetu, dėl žalos kompensavimo turėtų bendrąja tvarka kreiptis į bendrovę „Aerosvit Airlines“ ar į bilietus pardavusį tarpininką (kelionių agentūrą, bilietų kasas).

Primename, kad tarptautinis Vilniaus oro uostas Ukrainos bendrovės „Aerosvit Airlines“ skrydžius atšaukė 2013 m. sausio 11 dieną. Šis sprendimas buvo priimtas po to, kai 2013 m. sausio 4 d. bendrovė pateikė pareiškimą Kijevo srities Ūkio teismui dėl bankroto bylos iškėlimo.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų