Šveicarijos grupės pardavimai 2012 m. siekė 8,14 mlrd. Šveicarijos frankų (8,8 mlrd. dolerių), o analitikai prognozavo 8,05 mlrd. frankų pardavimus.
„Swatch“ atstovai yra ne kartą pastebėję, kad pasiekti pardavimų už 8 mlrd. frankų bus sudėtinga dėl silpno dolerio ir sulėtėjusio ekonomikos augimo Europoje ir Kinijoje.
„Swatch“, kuriai priklauso tokie brangūs prekės ženklai kaip "Breguet" ir "Omega", yra pirmoji prabangių firminių ženklų grupė, paskelbusi 2012 m. rezultatus. Naujausiais duomenimis, pardavimų pasaulinėje prabangos rinkoje augimo tempai sulėtėjo nuo 13 proc. 2011 metais iki 5 proc. 2012-aisiais, nes Europos ir Kinijos gyventojai "veržiasi diržus", o rinkas vis dar drebina ekonominė krizė.
Kompanija tikisi, kad didelė Šveicarijos laikrodžių paklausa Kinijos ir kitų Azijos rinkų miestuose toliau skatins „Swatch“ pardavimų augimą per artimiausius dvylika mėnesių.