Alaus rinkos lyderis UAB "Švyturys-Utenos alus" į didžiausią mažmeninės prekybos tinklą gali grįžti dar šią savaitę - Joninėms. Aludariai be didžiausio savo produkcijos pirkėjo buvo likę nuo birželio pradžios. Abi šalys tikina per tą laiką nuostolių nepatyrusios, tačiau leidžia suprasti, kad deramasi itin aktyviai ir artėjama susitarimo link, rašo “Verslo žinios”.
Ignas Staškevičius, "VP Market" generalinis direktorius, neslepia, kad susitarta bus, nes tai naudinga abiem šalims. Jis teigia, kad prekybininkai dabar aiškinasi, ar su alaus darykla toliau dirbs pagal esamą sutartį, ar bus pasirašyta nauja, ilgesnė, 2-3 metų.
Optimistiškai nusiteikęs ir Saulius Galadauskas, BBH korporatyvinių reikalų direktorius Baltijos šalims: "Santykius išsiaiškinome, o verslo sąlygos tenkina abi šalis".
"VP Market" nuo birželio pradžios nebepirko ne tik "Švyturio-Utenos alaus" produkcijos, bet ir kitų dviejų BBH aludarių - Latvijos "Aldario" ir Estijos "Saku" - alaus.
Tuo tarpu rinkos ekspertai nesutinka su tokiais optimistiniais argumentais ir tvirtina, kad dėl konflikto nuostolių patyrė abi šalys.
Jie aiškina, jog nors "Švyturys-Utenos alus" padidinęs eksportą ir pardavimus kituose prekybos taškuose, kartu ūgtelėjo ir įmonės transporto išlaidos. Be to, kad ir kokios būtų geros eksporto sąlygos, svarbiausia - vidaus rinka.
Alaus rinkos lyderio pasitraukimas, teigiama, turėjo įtakos ir "VP Market" parduotuvėms - sumažėjo šios gėrimų grupės apyvarta.
ELTA