Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Vedu konsultacijas rytais, ateina dalis, ne visi kuriems reikia.
Kalba apie atgalinį ryšį, bet kad NŠA nesidalina 8 klasės patikrinimo užduotimis, valstybinė paslaptis, apie 10kl PUPPą tas pats, kas nusprendė patikrinimą daryti kompuose, nevienodo lygio užduotys, nevienodi kompai. Kur savi skaičiuokliai, kuriais mokiniai dirba kasdien.
Kas iš to kad sakai-rašai problemas, jos ignoruojamos, nesiteikiama atrašyti, tik skiedalai apie atgalinį ryšį, kurio patys nežinote kaip skleisti.
Egzaminas yra loterija. Vertinti reikia paskutinių 3 metų pažymius mokykloje, o ne žaisti jaunų žmonių likimais naudojant egzaminus. Gali mokytis devintukais ar dešimtukais visus tris metus, o per egzaminą gauti 6. Ir su tokiu pažymiu negalėti net istoti kur planavai. Iš esmes tai koreguoja tavo svajones, gyvenimą ir t.t. Dabar kažkas paprotestavo, kažkas pažadėjo išsiaiškinti, bet niekas nepasikeitė. Visi pripažista , kad taip - buvo ne mokyklos lygio užduočių. Ir kas iš to pripažinimo? O ministrai naujas programas orientuotas i kompetenciju ugdyma tik rengia... Ir visada turi buti tik "geriau". Bet gelbeja rinkimai isrenka kitus, ir tu pirmuju "auksiniai" planai taip ir lieka neigyvendinti. Bet jie turi argumenta: o mes tai norejome ... Taip bega metai. Ir i svietimo ministres patenka zmones, kurie mokykloje sugebejo neislaikyti egzamino. Pagalvokit koks procentas mokiniu neislaiko nors vieno egzamino? Todel ratas uzsisuka is naujo. Viskas desninga. Niekas nepasikeis ir po penkiu metu.
Egzaminų išlaikyti negeba, bet vadovauti valstybei gali. Nuostabi valdžia. O kam nepatinka - kremliniai ir vatos.
Gal pašnekėkime ne tik apie blogus rezultatus, o gal apie užduočių sudarynėtojus ir vertintojus? Ar tikrai manote, kad užduotys yra parengtos pagal programą ir sąžiningai vertinamos? Abejoju. Davai, paimkime valstybinį ar mokyklinį lietuvių kalbos ir literatūros egzaminą! Rašiniai, ar sąžiningai vertinami? Vienam vertintojui gali patikti rašinys ir rašinio stylius, o kitam vertintojui gali nepatikti ir duoti mažiau taškų. Kartais būna tokių atvejų, kai mokinys gerai atsako į temą, parašo teiginius, paaiškinimus, įdeda tokių emocingų sakinių, bet balas yra prastas. Kodėl? Nes kiekvienas žmogus turi savo nuomonę ir ne visi gali sutikti su tavo sakiniais, nors remeisi kūriniais, autoriais, teisingai parašei laikotarpį, bet vat pasitaikė bjaurus vertintojas. Pasitaiko, kai mokinys pateikia tą patį egzaminą į apeliaciją, kad patikrintų iš naujo ir tas mokinys gali gauti arba aukštesnį balą, arba žemesnį. Kaip čia taip įmanoma? Kur teisybė pasaulyje?
@IV klasės mokinys O apie kalbėjimo dalis geriau nešnekėti, nes čia irgi jokio sąžiningumo nėra. Viskas priklauso dar, kokią temą gavai ir su kokiu partneriu kalbėsi. Gerai, jeigu partneris gerai moka anglų kalbą, greitai šneka ir su gera nuotaika, bet yra tokių, kurie vos kalba ir tik gaišina laiką. Ir dėl to suš*kto vieno partnerio kenčia ABU mokiniai. Dar tie vertintojai žiūri į tuos kalbančius mokinius su susuktais veidais iš arti. Laikiau anglų kalbėjimą, monologą baigiau anksčiau laiko, bet vertintoja nepasiūlė man atsakyti į tam tikrus klausimus iš lapelio. Dialogą kalbėjau su vaikinu, kuris lėtai kalbėjo ir nelabai daug bendravo, tai net nespėjome gražiai atsisveikinimą padaryti. Kam tokius mokinius prileisti prie kalbėjimo, jeigu neturi kalbėjimo įgūdžių? Gadina ne tik sau balą, bet ir kitam žmogui irgi. Atsiprašant, gavau 40 balų (galutinis balų skaičius) iš 100 balų. Tikrai žinojau, kad galėjau gauti daugiau, bent 60 balus. Arba kažkokia šlyktynė tikrino rašinį, arba kalbėjimas prastas, nes klausymo ir skaitymo dalys nebuvo per geriausi.
@IV klasės mokinys Sutinku. Nežinome, kaip vertina tuos rašinius ir kalbėjimus. Mano motina pasakojo, kad kai ji studijavo, mokytoja davė jai klausimą, kad atsakytų. Motina atsakė protingai ir taisingai. Už atsakinėjimą gavo devintuką, o kai rašė kontrolinį ir buvo tas pats klausimas, ji gavo mažesnį pažymį. Ta pati mokytoja, tas pats klausimas ir tas pats atsakymas, bet rezultatai skirtingi. Tik atsakinėjimo forma buvo kitokia, vienur buvo atsakinėjimas žodžiu, o kitur atsakinėjimas raštu.
@IV klasės mokinys Tarkim kazkoks autorius pris 100 metu parase kurini. Ka jis tiksliai turejo savo galvoje juk niekas nezino. Tada ivairus kritikai "izvelge" kurinio esme ir parase kruva straipsniu, knygu apie knyga. Suformavo vadinama nuomone. Mokykloje jei nagrinedamas kurini parasysi savo nuomone , gausi nelabai gera ivertinima. Nes ale tu nematai to ka pamate kritikai. Taip skatinama bukai kartoti kazkieno suformuota nuomone , o ne daryti savo isvadas. Idomiausia tai, kad tie vadinami kritikai galejo irgi neizvelgti tikrosios autoriaus kurinio minties ir suformuoti klaidinga nuomone, kuri ir tempiasi metu metais. Ir visiems ja reikia kartoti . Daugelis senu kuriniu jau senai nebeaktualus sioms dienoms, bet nagrinejami iki raides. Dabar , kad ir kaip besakytumet, kitos vertybes, kiti laikai, ir ko gali jaunima ismokyti Zemaites Marti arba brisiaus galas. Gal ta pacia minti perteike ir naujesni rasytojai kituose kuriniuose. Jaunimui visiskai neidomu kapstytis po Zemaitijos kaimu buiti pries 150 metu. Ar niekas taip ir neparase ko nors panasaus per tuos metus?
@Mintis zemaites marti ar brisiaus galas nemirtingi kuriniai.
@Mintis Jei Jūsų apsakymas Brisiaus galas nesu jaudino, tai ką su Jumis kalbėti apie meilę ir gailestį
Kaip dar neaišku - yra numatytas procentas kiek turi neišlaikyti ir jokia ministrė nepadės,nes valdančiai reikia tarnų, o ne protingų, išsilavinusių, mąstančių žmonių - kuo daugiau šunaujos nemąstančios - tuo lengviau valdyt !
Kuo toliau, tuo daugiau sukirtinės, nes protingų jau per daug, nėr kam tarnu būti - dauguma su aukštaisiais, o kaip sumažinti protingų - sukirtinėt ! Ateitis aiški - koncervai valdo - visi kiti tarnauja ir nė viaukt ! :)
Išvada: o jūs, vaikai, taip darykit, kaip ministrė daro...
Mokiniai, kurie neišlaikė matematikos egzamino, negali būti gimnazijoje. Jie turi galimybę pasirinkti profesines mokyklas. O kanangi mes turime tokius ministrus, dėl to ir neturime stiprios švietimo sistemos.
Kad tokie blogi matematikos egzaminų rezultatai, tai pirma problema yra mokytojai, antra yra nerealios užduotys. Kelinti metai iš eilės ta pati problema su matematiką, tačiau švietimo sistemoje nėra mąstančių.
@Kotryna Mokykite savo vaiką dirbti, daug dirbti, o ne skrolinti telefonu. Mokytojas neįkiš programos į galvą vaikui, kurio mama mano, kad jos vaikas talentingas ir jam nereikia pastangų. Genai ir įpročiai sunkiai 'išsitrina'
@Kotryna Jau pila purvą ant mokytojų, pirmasis taikinys. Mano manymu, labiausiai čia yra kalta programa ir Švietimo ministerija. Žinoma, yra mokytojų, kurie tik paaiškina temą per vieną ar dvi pamokas, pateikia vadovėlių užduotis mokiniams paspręsti ir viskas, kita tema. Tokie mokytojai nelabai nori terliotis su vaikais, bet yra keli geri mokytojai, kurie tikrai stengiasi dėl mokinių, suteikia galimybes paspręsti sudėtingesnius uždavinius ir suteikia pagalbą.
Mačiau kaip vyko matematikos pamoka nuotoliniu būdu, jokio nuoseklumo, jokio aiškumo. Kodėl papildomai mokantis pas korepetitorius, jie sugeba matematiką išaiškinti? Gal visų pirma reikėtų pravesti matematikos mokytojų atestaciją,kaip jie perduoda žinias mokiniams manau dauguma jų neatitiks savo kompetencijos.
@Danutė Sutinku. 10-oje klasėje buvo nekamtikusi matematikos mokytoja pas mane, o dar ta mokytoja buvo klasės auklėtoja. Per tą nuotolinį mokymą beveik nieko neišmokino, nes vien tik auklėjo vieną ar kitą nesiklausiantį mokinį per visą pamoką. Daug matematikos pamokų pradingdavo, nes tai klasės valandėlė, tai kažkokie projektai. Kai persikėliau į miestą, lankiau naują gimnaziją ir buvo visiškai kitokia mokytoja. Nauja mokytoja vedė pamokas rimčiau ir neterliojosi su mokiniais kaip su mažais vaikais. Deja, 11-oje ir 12-oje klasėje pastebėjau, kad atsilikdavau šiek tiek nuo kitų, nes ta senesnė matematikos mokytoja nesugebėjo nieko išmokinti.
@Danutė durne,isvis liks vaikai be mokytoju.
Va čia tai ,,pavarotas,,...nežinau,nei ką sakyti???kas sėdi valdžioje ??...ir kaip ten pateko?? sulipę tuščiagalviai į ,,sceną,, nesugeba paruošti normalių ,mokyklos lygio užduočių...kaip suprasti ,olimpiadinės užduotys,kai lietuvos mokyklose vaikai vidutinio mokymosi lygio(pvz.matematika),iš jų,per visas klases vienas gal ir dalyvavęs ,būtent matematikos,olimpiadoje,o šiaip tik žino,kad tokios yra...ir visų egzaminu užduotys paruoštos olimpiadinio lygio..
Tai gerbiamieji švietimo ministerijos ponai,ką jūs tuo norite parodyti,kad mokiniai buki,ar kad mokytojai nesugebėjo išmokyti(aišku yra ir tokių)...patys nesugebat išraityti,gėda!!!gėda!!!grūsti tokius vuon lauk iš ministerijos,kad baigtų tyčiotis ir terorizuoti vaikus!!!
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų