Vartotojų teisių gynėjai sako, kad prekybininkai, išskirdami sveiko maisto lentynas, sumaniai apgaudinėja pirkėjus. Todėl siūloma tuo susidomėti Konkurencijos tarybai.
Patys prekybininkai pripažįsta, kad sveiko maisto sąvoka patraukli rinkodarai tačiau ginasi, jog jokiu būdu neklaidina pirkėjų, praneša LTV „Panorama“.
Vartotojų teisių gynėjams kliūva atskiros sveiko maisto lentynos, nes tie patys produktai vienose tinkluose yra prie sveiko maisto, o kituose – ne. Manoma, kad tai rodo, jog iš esmės kiekvienas prekybininkas sprendžia pats, ką prisikirti sveikam maistui, bet kriterijų vartotojams neatskleidžia.
Žmonės yra klaidinami, nes sveiko maisto sąvoka daugiau naudojama kaip rinkodaros priemonė pritraukti pirkėjų, nuogąstauja vartotojų teisių gynėjai.
Visgi prekybininkai teigia, kad produktus į sveiko maisto lentynas padeda atrinkti mitybos specialistai. Daugiausiai tai produktai, skirti ypatingų poreikių pirkėjams, pavyzdžiui, sergantiems diabetu.
Prekybininkai taip pat sako, kad sveiko maisto nuperkama vis daugiau – maždaug procentas nuo viso pardavimo. Vartotoju teisių gynėjai teigia, kad būtent tai ir baugina, nes žmonės perka, o teisinio apibrėžimo, kas yra sveikas maistas, nėra.