„Pagani“ – tai vieni iš paslaptingiausių itališkų superautomobilių. Ir nebūtinai tai turi būti kosminė „Huayra“. Itin specifinio žavesio kupinas ir „Zonda“ modelis. Ypač, jei tai pati galingiausia versija. Pasak kompanijos įkūrėjo, „Pagani“ yra estetikos ir inžinerijos romano vaisius. Kaip sako Horacio Pagani, toks automobilis gali atsirasti tik toje šalyje, kur akį glosto renesanso epochos šedevrai ir tobula gamta.
Ženevos automobilių parodoje „Pagani“ oficialiai pristatė pačią ultimatyviausią šio automobilio versiją – „Zonda Revolucion“. Superautomobilis kainuos 2,2 mln. eurų. Tai ekstremaliausia „Zonda“ versija, italai šią modifikaciją dedikuoja markės gerbėjams, kurie nori savo automobilius išbandyti važinėdami lenktynių trasose.
Automobilis komplektuojamas su iki 800 AG forsuotu šešių litrų darbo tūrio V12 tipo varikliu („Zonda R“ variklio galia buvo 750 AG), sukimo momentas galiniams ratams perduodamas per šešių pavarų sekvencinę dėžę. Italai dar nepasakoja, kokios bus dinaminės 1070 kg sveriančio superautomobilio savybės. Ankstesnė „Zonda R“ iki 100 kilometrų per valandą greičio įsibėgėdavo per 2,7 sek. , o maksimalus automobilio greitis siekė 350 kilometrų per valandą.
„Zonda Revolucion“ gavo modernizuotus ir gerokai kantresnius stabdžių diskus, antipraslydimo sistemą su 12-a režimų, prie vairuotojo prisitaikančią ABS ir naujus aktyvios aerodinamikos komponentus. Ryškiausias iš jų – aktyvus galinis sparnas, kurį valdyti gali ir pats vairuotojas naudodamas ant vairo sumontuotus mygtukus.