Net ir įprastas, jei taip galima pasakyti, „Koenigsegg CCR“ yra labai ambicingas automobilis – 806 a.g. ir 395 km/h greitis jau šį tą sako. Todėl tiuningo specialistai prie tokių monstrų savo rankų paprastai nekiša. Tačiau švedų superautomobilis neišgąsdino vokiečių iš „Edo Competition“.
„Edo“ specialistai nusprendė, kad pernelyg daug kabinėtis prie kilmingo automobilio išorės nėra verta – vokiečiai apsiribojo tuo, kad priderino priekinį bamperį nuo „Koenigsegg CCX“ ir dalinai nudažė gamyklinius ratus. Savo kompetenciją tiuningo specialistai nusprendė parodyti pakėlę variklio dangtį.
Tiuningo specialistai „Ford“ 4,7 litro darbo tūrio V8 tipo varikliui su dviem mechaniniais kompresoriais pritaikė naują programinę įrangą ir optimizavo kompresorių darbą. Rezultatas – 895 a.g. ir... 20 Nm sumažėjęs sukimo momentas. Tačiau tai nebaisus praradimas, nes dabar sukimo momento charakteristikos daug patogesnės kasdieniam naudojimui. Anksčiau sukimo momento pikas buvo pasiekiamas siaurame diapazone prie 5750 aps/min., o dabar visi 900 Nm vairuotojo paslaugoms yra nuo 3760 iki 6275 aps/min.
Kad būtų patogiau naudoti automobilį kasdien „Edo“ specialistai tobulino ir šešių pavarų mechaninę „Cima“ dėžę. Tad nors po apsilankymo „Edo Competition“ dirbtuvėse šis „Koenigsegg“ greitesniu netapo, superautomobilis dabar labiau tinka kasdieniam naudojimui. Tai kvalifikuotas tiuningo specialistų požiūris, todėl tai suprantantys „Edo Competition“ žmonės savo darbą prie šio automobilio įvertino nekukliais 40 tūkst. eurų.