Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kai nusileidžia saulė į Švedijos bendro naudojimo kelius išrieda didžiulėmis turbinomis aprūpinti automobiliai. Gausus būrys automobilių entuziastų iš įvairiausių Švedijos kampelių vyksta į tamsiu paros metu vykstančias lenktynes, kurios tarp šių varžybų dalyvių vadinamos „Valhalla Cup“.
Norint laimėti šių varžybų trofėjų, savo garaže reikia turėti ne tik dar vieną dailesnį „Volvo“ ar „BMW“ markės automobilį. Automobilis privalo priklausyti „Monstrų“ kategorijai, kuris paprastas padangas gali sudraskyti akimirksniu ir iki 200 km/val. įsibėgėti vos per keletą sekundžių.
Šių metų „Valhalla Cup“ nugalėtoju tapo automanas, kuris savo dirbtuvėse sukonstravo štai šią „Audi S2“ kupė. Išlupęs standartinį, 230 arklio galių išvystantį variklį, „Audi“ automobiliams simpatizuojantis automanas atgal sumontavo 2.2 litro darbinio tūrio agregatą, kuris dabar išvysto net 800 arklio galių į visus keturis varančiuosius ratus.
Reikėtų paminėti, jog „Audi S2“ pirmąją vietą iškovojo kukliųjų bolidų klasėje. Norint pasipriešinti žymiai rimtesnio kalibro bolidams, reikia sugalvoti kokie priešnuodžiai labiausiai tiktų „LS7“ motorą turinčiam „Volvo“ universalui ar „Caterham Super Seven“.
Kai nusileidžia saulė į Švedijos bendro naudojimo kelius išrieda didžiulėmis turbinomis aprūpinti automobiliai. Gausus būrys automobilių entuziastų iš įvairiausių Švedijos kampelių vyksta į tamsiu paros metu vykstančias lenktynes, kurios tarp šių varžybų dalyvių vadinamos „Valhalla Cup“.
Norint laimėti šių varžybų trofėjų, savo garaže reikia turėti ne tik dar vieną dailesnį „Volvo“ ar „BMW“ markės automobilį. Automobilis privalo priklausyti „Monstrų“ kategorijai, kuris paprastas padangas gali sudraskyti akimirksniu ir iki 200 km/val. įsibėgėti vos per keletą sekundžių.
Šių metų „Valhalla Cup“ nugalėtoju tapo automanas, kuris savo dirbtuvėse sukonstravo štai šią „Audi S2“ kupė. Išlupęs standartinį, 230 arklio galių išvystantį variklį, „Audi“ automobiliams simpatizuojantis automanas atgal sumontavo 2.2 litro darbinio tūrio agregatą, kuris dabar išvysto net 800 arklio galių į visus keturis varančiuosius ratus.
Reikėtų paminėti, jog „Audi S2“ pirmąją vietą iškovojo kukliųjų bolidų klasėje. Norint pasipriešinti žymiai rimtesnio kalibro bolidams, reikia sugalvoti kokie priešnuodžiai labiausiai tiktų „LS7“ motorą turinčiam „Volvo“ universalui ar „Caterham Super Seven“.