Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ne vieną kartą įsitikinome, jog Švedijos vykstančios traukos lenktynės yra ypatingos ir išskirtinės. Kodėl? Nes net pačioje silpniausioje klasėje dalyvaujantys automobiliai turi didžiules parako statines.
Tai nėra oficialus traukos lenktynių čempionatas. Tai uždaros bendruomenės organizuojamos lenktynės, kurios netgi turi neoficialų pavadinimą - „Valhallah Cup“.
Naujausiame vaizdo reportaže išvysime ne pirmos jaunystės „Audi 80“, kurią į priekį gena net 800 arklio galių jėgainė. Ji buvo suporuota su modifikuota „Quattro“ keturių varančiųjų ratų sistema, kuri leidžia automobiliui nepajudėti, bet šauti į priekį.
Šalia šio monstro atsistojo legenda tapęs „Audi“ modelis - „Audi Quattro“, kuris taip pat turi ne vieną modifikuotą komponentą.
Ne vieną kartą įsitikinome, jog Švedijos vykstančios traukos lenktynės yra ypatingos ir išskirtinės. Kodėl? Nes net pačioje silpniausioje klasėje dalyvaujantys automobiliai turi didžiules parako statines.
Tai nėra oficialus traukos lenktynių čempionatas. Tai uždaros bendruomenės organizuojamos lenktynės, kurios netgi turi neoficialų pavadinimą - „Valhallah Cup“.
Naujausiame vaizdo reportaže išvysime ne pirmos jaunystės „Audi 80“, kurią į priekį gena net 800 arklio galių jėgainė. Ji buvo suporuota su modifikuota „Quattro“ keturių varančiųjų ratų sistema, kuri leidžia automobiliui nepajudėti, bet šauti į priekį.
Šalia šio monstro atsistojo legenda tapęs „Audi“ modelis - „Audi Quattro“, kuris taip pat turi ne vieną modifikuotą komponentą.