Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
iskrypeliu toleravimas, nieko daugiau, visuomenes grimzdimas dugant puoselejant isigimimus, smugdant ir niekinant seios instituta
1. Neretransliuokite anti-homoseksualia agenda turinciu klerikalu INTERPRETACIJU is interneto. Ten labai norint, galima rasti irodymu, kad pasaulis plokscias. Tik rodote, kad esat uzcicikline siauram EPISTEMOLOGINIAM rate.
2. Bibline hebraju k. tokio koncepto kaip homoseksualumas isvis neturejo. Vyras su vyru kaip moteris su moterimi buvo naturalus veiksmai. Vyras su moterimi paprastai kalbama, nes vienas pagrindiniu isakymu zydui is dievo yra pagaminti kuo daugiau nauju zydu. Kt zmonems tai nera joks moralinis ipareigojimas. Jei Paulius emesi zygiu jo bendruomene atskirti nuo judaizmo, tai juo labiau dabar liberalioje visumeneje ne viskas tiesmukiskai gali but priimta. Kai kurie istatymai net zydams pagal rabinus siais laikais negali galioti (mirties bausme uz RITUALINIUS nusizengimus, pvz.).
3. Kohanim 18-22 ir sekantis praplestas to paties pakartojimas rodo hebraju k. sunkuma tiksliai ja suprasti skirtingu kulturu kontekstuose. Yra bent dar keli budai versti orginalu teksta:
a. Sito as laikausi kaip teisinga vertima: (Tiek tu) vyre, (tiek) moteris netures sekso paniekinamai, kas pasibjauretina. Tai istatymas pries PRIEVARTAVIMA tiek hetero tiek homo!!!
b. Tai draudimas (paprastai tada - tik vyrams) uzsiimti seksu pagoniskam RITUALUI. Bendras Toros laikymas pagonybes kaip baisiausios nuodemes atitiktu tokiam sios citatos supratimui turint omeny Toros konteksta ir pagrindine tema, atspindima teksto detalese.
c. Kad vyrai neis guleti/myletis moters GULTUVEJE (jos lovoje/kambary).
d. Tai istatymas TIK zydams. Koks teisingas vertimas ir interpretacija bebutu, jis nera NOJAUS istatymu dalis ir visai zmonijai negalioja.
2. Bibline hebraju k. tokio koncepto kaip homoseksualumas isvis neturejo. Vyras su vyru kaip moteris su moterimi buvo naturalus veiksmai. Vyras su moterimi paprastai kalbama, nes vienas pagrindiniu isakymu zydui is dievo yra pagaminti kuo daugiau nauju zydu. Kt zmonems tai nera joks moralinis ipareigojimas. Jei Paulius emesi zygiu jo bendruomene atskirti nuo judaizmo, tai juo labiau dabar liberalioje visumeneje ne viskas tiesmukiskai gali but priimta. Kai kurie istatymai net zydams pagal rabinus siais laikais negali galioti (mirties bausme uz RITUALINIUS nusizengimus, pvz.).
3. Kohanim 18-22 ir sekantis praplestas to paties pakartojimas rodo hebraju k. sunkuma tiksliai ja suprasti skirtingu kulturu kontekstuose. Yra bent dar keli budai versti orginalu teksta:
a. Sito as laikausi kaip teisinga vertima: (Tiek tu) vyre, (tiek) moteris netures sekso paniekinamai, kas pasibjauretina. Tai istatymas pries PRIEVARTAVIMA tiek hetero tiek homo!!!
b. Tai draudimas (paprastai tada - tik vyrams) uzsiimti seksu pagoniskam RITUALUI. Bendras Toros laikymas pagonybes kaip baisiausios nuodemes atitiktu tokiam sios citatos supratimui turint omeny Toros konteksta ir pagrindine tema, atspindima teksto detalese.
c. Kad vyrai neis guleti/myletis moters GULTUVEJE (jos lovoje/kambary).
d. Tai istatymas TIK zydams. Koks teisingas vertimas ir interpretacija bebutu, jis nera NOJAUS istatymu dalis ir visai zmonijai negalioja.
Tai pasibjaurėtina.
Apie homoseksualumą nei katalikų, nei kitų konfesijų kunigai nemoko nieko doro, kas aiškiai sakoma Naujajame Testamente. Pagrindinė vieta šiuo klausimu yra pirmieji laiško Romiečiams skyriai. Ten šv. Paulius ragina nesmerkti nusidėjėlių, nes visi stokoja Dievo pažinimo ir garbės, o išganomi tik Dievo malonės dėka. Toji tautos dalis, kuri atrodė Dievo nemylima, pasirodo bus mylima. Paulius įrodinėjo, kad Dievui nėra skirtumo tarp žydo ir graiko, vagies ir keikūno, heteroseksualaus donžuano ir homoseksualaus piliečio. Visi yra lygūs ir jokia Romos ar Lietuvos kurija teneteisia, ir vienus tenadaro lygesniais už kitus. Toks yra Pauliaus, Jėzaus tarno, padavimas. Taigi, homoseksualumas yra nuodėmė, bet ne didesnė už kitas, neužkertanti kelio siekti Dievo malonės ir tikėti Jėzaus Kristaus meile...
parasyta - "ištvirkavo vyrai su vyrais" , ištvirkavo ,o ne paleistuvavo. paleistuvaiti gali vyras su moteremi ir tai irgi yra nuodeme.
Lytiniai santikiai su vaikais, su gyvuliais, su tuos pacios lyties atstovais - Biblija apibudina kai IŠTVIRKAVIMĄ.
Supraskit viena - daugeliui ne patinka ne jus kaip zmogus, asmuo, o tai ka jus darot ( nuodeme) ir dar atvirai apie tai kalbat. Isivaizduokit zmogu kuris apvoge parduotuve, zmogu kuris paleistuvauja, ir tie zmones visems pradeda pasakot apie savo nuodeme, dar ir atras pasiteisinima ( apvogiau todel kad norejau valgyti, palestuvauju todel kad nieko cia tokio).
Devas myli visus zmones, bet Jis nekencia nuodemes, del to ir atejo Kristus i zeme, Jis nugalejo nuodeme ir sumokejo SAVO KRAUJU uz mus visus. Ka mums dabar daryti ?- atsiverti savo sirdije, pripazinti savo nuodeme, ir paprasyti Kristaus atleidima ir pagalbos.
Nera pasaulije tokios nuodemes kurios Dievas mums ne atleistu.
Apastalas Paulius buvo zmogzudis, nuzudes kelesdesimt zmoniu, bet Dievas jam atleido ir padare ji Apaštalu.
Lytiniai santikiai su vaikais, su gyvuliais, su tuos pacios lyties atstovais - Biblija apibudina kai IŠTVIRKAVIMĄ.
Supraskit viena - daugeliui ne patinka ne jus kaip zmogus, asmuo, o tai ka jus darot ( nuodeme) ir dar atvirai apie tai kalbat. Isivaizduokit zmogu kuris apvoge parduotuve, zmogu kuris paleistuvauja, ir tie zmones visems pradeda pasakot apie savo nuodeme, dar ir atras pasiteisinima ( apvogiau todel kad norejau valgyti, palestuvauju todel kad nieko cia tokio).
Devas myli visus zmones, bet Jis nekencia nuodemes, del to ir atejo Kristus i zeme, Jis nugalejo nuodeme ir sumokejo SAVO KRAUJU uz mus visus. Ka mums dabar daryti ?- atsiverti savo sirdije, pripazinti savo nuodeme, ir paprasyti Kristaus atleidima ir pagalbos.
Nera pasaulije tokios nuodemes kurios Dievas mums ne atleistu.
Apastalas Paulius buvo zmogzudis, nuzudes kelesdesimt zmoniu, bet Dievas jam atleido ir padare ji Apaštalu.
panagrinekim dar karta : Rom 1:26-28 - " Štai kodėl Dievas paliko juos gėdingų aistrų valiai. Ju moterys prigimtinius santikius pakeite priešingais prigimčiai. Panašiai ir vyrai, pametę prigimtinius santykius su moteremis, užsidegė geiduliais vienas kitam, ištvirkavo vyrai su vyrais, ir už iškrypimą jiems patiems būdavo vertai atlyginama".
Dievas paliko juos gėdingų aistrų valiai - kodel ?
Todel kad:
1 - Ju moterys prigimtinius santikius pakeite priešingais prigimčiai.
2 - Panašiai ir vyrai, pametę prigimtinius santykius su moteremis.
3 - užsidegė geiduliais vienas kitam, ištvirkavo vyrai su vyrais.
Dar 24 eilute -" Todel Dievas per jų širdžių geismus atidavė juos tokiam netyrumui, kad jie patys teršė savo kūnus"
Dievas ju aidave per ka ?
per jų širdžių geismus.
noriu pabrezti "per jų širdžių geismus" ,o ne per meilė.
teisingai jus sakot del vyro ir moters irgi gali buti palestuvyste (nuodeme) jeigu tie santikiai be santuokos.
Panagrinekim kitas Biblijos vietas:
Kunigų 18-22
- "Nesugulsi su vyriškiu tarsi su moteremi; tai pasibjauretina."
pabreziu : "TARSI SU MOTEREMI"
Kunigų 20-13
-"Jei vyras sugultų su vyriškiu tarsi su moteremi, jiedu abu nusikalto bjauriu iškrypimu ir užsitraukė kraujo kaltę."
pabreziu "Jei vyras sugultų su vyriškiu tarsi su moteremi"
Cia nekalbama ar su meile ar kaip kitaip.
Dievas paliko juos gėdingų aistrų valiai - kodel ?
Todel kad:
1 - Ju moterys prigimtinius santikius pakeite priešingais prigimčiai.
2 - Panašiai ir vyrai, pametę prigimtinius santykius su moteremis.
3 - užsidegė geiduliais vienas kitam, ištvirkavo vyrai su vyrais.
Dar 24 eilute -" Todel Dievas per jų širdžių geismus atidavė juos tokiam netyrumui, kad jie patys teršė savo kūnus"
Dievas ju aidave per ka ?
per jų širdžių geismus.
noriu pabrezti "per jų širdžių geismus" ,o ne per meilė.
teisingai jus sakot del vyro ir moters irgi gali buti palestuvyste (nuodeme) jeigu tie santikiai be santuokos.
Panagrinekim kitas Biblijos vietas:
Kunigų 18-22
- "Nesugulsi su vyriškiu tarsi su moteremi; tai pasibjauretina."
pabreziu : "TARSI SU MOTEREMI"
Kunigų 20-13
-"Jei vyras sugultų su vyriškiu tarsi su moteremi, jiedu abu nusikalto bjauriu iškrypimu ir užsitraukė kraujo kaltę."
pabreziu "Jei vyras sugultų su vyriškiu tarsi su moteremi"
Cia nekalbama ar su meile ar kaip kitaip.
Siulyciau nuvykti pas pschichologus,bei gyditojus,tai pagydoma,ir nereikia issigalvot kad nuo gimimo toks,tai pagydoma,yra tam tikros istaigos.
Na, tai pagaliau homo- nebereikia paleistuvauti, ką sako bažnyčia apie ikivestuvinius santykius. Tikintys homoseksualai gali susituokti, prisiekti vienas kitiem ištikimybę visam gyvenimui ir gyventi skaistų gyvenimą. Bažnyčia juk ir turi vesti žmones iš paleistuvystės.
Tik nepamirškite, kad šioje citatoje kalbama apie AISTRAS ir GEISMUS. Būtent aistras ir geismus, o ne jausmus ir/ar meilę. Nesugebate tarp to įžvelgti jokio skirtumo? Na gal tik tiesiog nenorite :) Paleistuvystę, t.y. vien tuščias aistras ir geismus (vadinasi be jausmų, vien tik dėl paties akto) Biblija lygiai taip pat smerkia ir tarp Vyro ir Moters, t.y. ir heteroseksualią paleistuvystę; ir taip, tai yra nuodėmė, bet viskas keičiasi kai/jei du žmonės myli vienas kitą ir nori susieti savo gyvenimus.
Kaip perskaitet VISA Biblija turbut pamirsot Laiska Romeciams perskaityti, taigi as priminsiu - Rom 1:26-28 - " Štai kodėl Dievas paliko juos gėdingų aistrų valiai. Ju moterys prigimtinius santikius pakeite priešingais prigimčiai. Panašiai ir vyrai, pametę prigimtinius santykius su moteremis, užsidegė geiduliais vienas kitam, ištvirkavo vyrai su vyrais, ir už iškrypimą jiems patiems būdavo vertai atlyginama."
Dievas myli visus zmones, bet nekencia nuodemes. Kristus atejo ir sumokejo SAVO KRAUJU uz VISUS zmones. nekesti kitu(tame tarpe ir geju ir lesbijeciu) yra nuodeme. Bet pritarti ir pataikauti nuodemei irgi yra nuodeme, uzmerkti akys ir isilesti nuodeme i Baznycia - tai yra istvirkavimo palaikimas. O tai kas parasyta straipsyje - "2008 metais Švedijos homoseksualams gali būti leista tuoktis Liuteronų bažnyčiose" ne kaip kitaip ir ne pavadinsi kaip - IŠTVIRKAVIMAS
Dievas myli visus zmones, bet nekencia nuodemes. Kristus atejo ir sumokejo SAVO KRAUJU uz VISUS zmones. nekesti kitu(tame tarpe ir geju ir lesbijeciu) yra nuodeme. Bet pritarti ir pataikauti nuodemei irgi yra nuodeme, uzmerkti akys ir isilesti nuodeme i Baznycia - tai yra istvirkavimo palaikimas. O tai kas parasyta straipsyje - "2008 metais Švedijos homoseksualams gali būti leista tuoktis Liuteronų bažnyčiose" ne kaip kitaip ir ne pavadinsi kaip - IŠTVIRKAVIMAS
REKLAMA
REKLAMA
Švedijos Bažnyčia dalyvaus seksualinių mažumų parade