Su „Toyota“ automobiliu šiame ralyje startavęs K. Rovanperä sugebėjo pasinaudoti pranašumu, kurį jam įteikė organizatoriai. Pirmieji greičio ruože startavę lenktynininkai turi atlikti greičio ruožo valytojo vaidmenį ir būtent šiuo pranašumu pasinaudojo „Toyota“ lenktynininkas“.
Jis pirmąjį greičio ruožą įveikė per 3 min. ir 18.3 sek. Jis vos 1,4 sek buvo greitesnis už kitą „Toyota“ sportininką – Takamoto Katsuta.
„Pirmasis greičio ruožas buvo sudėtingas. Nebuvo lengva įvertinti sukibimą, bet apskritai – viskas gerai“, – finiše sakė K. Rovanperä
Vos 2 sekundėmis nuo lyderio atsiliko dar vienas „Toyota“ atstovas – Elfynas Evansas.
Žvelgiant už greičiausiųjų trejetukų ribos, ketvirtoje, penktoje ir šeštoje pozicijoje likę sportininkai sutilpo į sekundę.
Ottas Tanakas liko ketvirtas (+2,1 sek), penktas – Adrienas Fourmaxas (+2,1 sek), šeštas – Thierry Neuville (+2,7 sek), kuris šiandien startavo pirmas.
Pirmąjį Pasaulio ralio čempionato etapą laimėjęs T. Neuville greičio ruožo finiše skundėsi, jog jam buvo sunku išnaudoti hibridinės pavaros potencialą.
„Tiesą sakant, niekada negalėjau išnaudoti visos galios. Turėsime padirbėti su automobiliu, jog rytoj turėtume daugiau traukos“, – sakė sportininkas.
Daugelį nuvylė suomio Esapekka Lappi pasirodymas. Jis pirmame greičio ruože buvo tik septintas, tačiau greičio ruožo finiše jis taip pat buvo nustebintas ne pačiu geriausiu rezultatu.
„Nežinau, Manau, kad tai rodo, jog neturime pakankamai sukibimo su kelio danga“, – pridūrė E. Lappi.
Penktadienį Švedijos ralio dalyviai turės įveikti septynis greičio ruožus, kurių bendras ilgis siekia beveik 108 kilometrus.