Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Pilna komplektacija“ - žodžiai, kuriuos galima išvysti prie beveik kiekvieno automobilio skelbimo. Liūdniausia yra tai, jog didžioji dauguma automobilių, kurie parduodami su „pilna komplektacija“, net neturi elementariausių aukščiausios komplektacijos priedų, o ką jau kalbėti apie papildomą įrangą.
Vis dėlto, pažvelgus į štai šį „BMW 540i“ universalą, tikrai norisi pasakyti, jog šis automobilis turi pilną komplektaciją. Automobilis turi automatinę pavarų dėžę, automobilio kėbulas nudažytas ne standartine spalva, turi papildomas oro pagalves, automatiškai atsidarantį bagažinės dangtį, stogo skersinius, galimybę tam tikras funkcijas valdyti balsu, kompaktinių plokštelių keitiklį, integruotą telefoną... privalumų sąrašą galima tęsti ir tęsti.
Tik pabandykite įsivaizduoti kiek toks automobilis galėjo kainuoti 2000 metais, kuomet jis buvo naujutėlis ir stovėjo „BMW“ atstovybėje. To pasakyti negali nei dabartinis automobilio savininkas, tačiau mes galime pasakyti, jog dabar, po 17 metų, štai šis ištaigingas „540i“ universalas kainuoja
17 999 eurus. Ar tai daug? Lyginant su daugeliu „E39“ kartos modeliais - tikrai taip, tačiau reikėtų atsižvelgti ir į tai, jog tokių egzempliorių yra vienetai.
Tiems kas nori sužinoti kaip atrodo šio automobilio įrangos sąrašas - jį pateikiame žemiau :
„Pilna komplektacija“ - žodžiai, kuriuos galima išvysti prie beveik kiekvieno automobilio skelbimo. Liūdniausia yra tai, jog didžioji dauguma automobilių, kurie parduodami su „pilna komplektacija“, net neturi elementariausių aukščiausios komplektacijos priedų, o ką jau kalbėti apie papildomą įrangą.
Vis dėlto, pažvelgus į štai šį „BMW 540i“ universalą, tikrai norisi pasakyti, jog šis automobilis turi pilną komplektaciją. Automobilis turi automatinę pavarų dėžę, automobilio kėbulas nudažytas ne standartine spalva, turi papildomas oro pagalves, automatiškai atsidarantį bagažinės dangtį, stogo skersinius, galimybę tam tikras funkcijas valdyti balsu, kompaktinių plokštelių keitiklį, integruotą telefoną... privalumų sąrašą galima tęsti ir tęsti.
Tik pabandykite įsivaizduoti kiek toks automobilis galėjo kainuoti 2000 metais, kuomet jis buvo naujutėlis ir stovėjo „BMW“ atstovybėje. To pasakyti negali nei dabartinis automobilio savininkas, tačiau mes galime pasakyti, jog dabar, po 17 metų, štai šis ištaigingas „540i“ universalas kainuoja
17 999 eurus. Ar tai daug? Lyginant su daugeliu „E39“ kartos modeliais - tikrai taip, tačiau reikėtų atsižvelgti ir į tai, jog tokių egzempliorių yra vienetai.
Tiems kas nori sužinoti kaip atrodo šio automobilio įrangos sąrašas - jį pateikiame žemiau :