Gerėjant ekonominei padėčiai, vis daugiau amerikiečių norėjo automobilio, kuris būtų netradicinių formų ir išskirtinis. Daugelis gamintojų ieškodami įkvėpimo skrisdavo į Europą ir bandydavo pritaikyti įvairiausias idėjas savo kūriniuose. Ne išimtis buvo ir „Chrysler“, kuri penktame dešimtmetyje buvo kritikuojama dėl konservatyvaus automobilių dizaino.
Norėdami sukurti kai ką įdomaus ir netradicinio, keli „Chrysler“ dizaineriai išskrido į Italiją - superautomobilių šalį. Aplankę visus įmanomus gamintojus, gabūs specialistai nusprendė pateikti pasiūlymą automobilių kėbulų gamintojai „Ghia“. Nors šiais laikais už panašaus lygio projektą „Chrysler“ turėtų sumokėti neįtikėtinai didelę sumą, tada viskas buvo atvirkščiai. „Chrysler“ norėdama sukurti ekstravagantišką ir išskirtinį automobilį Amerikoje, turėtų paskirti 125.000 JAV dolerių biudžetą. Tuo tarpu karo nualintoje Italijoje, toks pats projektas atsieitų tik 10.000 - 20.000 JAV dolerių.
Pirmieji vaisiai buvo parodyti 1951 metų vasarą. Į Italiją pakviesti „Chrysler“ vadovai buvo maloniai nustebinti, nes jie per savo gyvenimą nebuvo matę nieko panašaus. Gracingos, agresyvios ir tuo pačiu elegantiškos automobilio linijos patiko ne tik amerikiečiams, bet ir Paryžiaus automobilių parodos lankytojams, kurie pro „K310“ praeidavo su plojimais.
Tačiau po gražia išvaizda slypėjo „Chrysler“ kompanijos inžinierių sukurti komponentai. Po kapotu slypėjo šiek tiek patobulintas „HEMI“ aštuonių cilindrų motoras, kuris buvo pajėgus išvystyti 180 arklio galių.
Taigi, kas atsitiko? Kodėl „K310“ taip ir nepateko į serijinę gamybą? Pasirodo, kad „Chrysler“ net negalvojo apie serijinę šio modelio gamybą, nors automobilis sulaukė daugybės teigiamų atsiliepimų iš visuomenės.
Pagrindinė priežastis - galutinė automobilio kaina, kuri tuometiniams „Chrysler“ vadovams pasirodė per didelė. Kadangi pagal planą automobilis turėjo būti surenkamas ne JAV,o Italijoje, didžiąją dalį modelio kainos sudarydavo transportavimo išlaidos.