Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Kas galėtų nustebinti daug ko mačiusius automanus? „Audi“ su „Ferrari“ ratais? „Toyota“ su „Subaru“ varikliu? O galbūt - pirmos kartos „Volkswagen Golf“ su rotoriniu varikliu? Rotoriniu varikliu? Taip, rotoriniu varikliu.
Štai šis, neįprastos išvaizdos pirmos kartos „Golf“ turi labai mažai ką bendro su „Golf“. Išskyrus kėbulą, važiuoklę ir automobilio dugnas buvo pasiskolinti iš „Volkswagen Beetle“. Tai reiškia, kad šis „Golf“ varomas ne priekiniais, bet galiniais ratais. Šio automobilio variklis stūkso ne priekyje, bet ... gale!
Vis dėlto, didžiausią įspūdį palieka ne ratų sparnuose paslėpti ratai, o gale sumontuotas „Mazda 13B“ rotorinis variklis.
Tai turbūt pats beprotiškiausias projektas pasaulyje!
Kas galėtų nustebinti daug ko mačiusius automanus? „Audi“ su „Ferrari“ ratais? „Toyota“ su „Subaru“ varikliu? O galbūt - pirmos kartos „Volkswagen Golf“ su rotoriniu varikliu? Rotoriniu varikliu? Taip, rotoriniu varikliu.
Štai šis, neįprastos išvaizdos pirmos kartos „Golf“ turi labai mažai ką bendro su „Golf“. Išskyrus kėbulą, važiuoklę ir automobilio dugnas buvo pasiskolinti iš „Volkswagen Beetle“. Tai reiškia, kad šis „Golf“ varomas ne priekiniais, bet galiniais ratais. Šio automobilio variklis stūkso ne priekyje, bet ... gale!
Vis dėlto, didžiausią įspūdį palieka ne ratų sparnuose paslėpti ratai, o gale sumontuotas „Mazda 13B“ rotorinis variklis.
Tai turbūt pats beprotiškiausias projektas pasaulyje!