Dėl to gali kilti sunkumų prisijungiant prie el. bankininkystės ar kitų paslaugų, kurioms reikalingas „Smart-ID“, mobilusis elektroninis parašas ar kitos susijusios paslaugos.
Šią paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ specialistai aiškinasi priežastis ir sprendžia problemą, kad „Smart-ID“ ir mobilusis elektroninis parašas sklandžiai veiktų kuo greičiau. Informacija bus atnaujinama.
„SK ID Solutions“ atsiprašo „Smart-ID“ ir mobiliojo elektroninio parašo naudotojų, kurie dėl sutrikimo patiria nepatogumų.
Taip pat pranešama ir apie kai kuriuos sutrikimus bankuose.
„Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevčius patvirtino, kad šiuo metu naudojantis jo atstovaujamo banko interneto banku paslaugos gali veikti lėčiau. Bankas atsiprašo už galimus nepatogumus
Papildyta 13 val.
Po kurio laiko bendrovė pranešė, kad jau visi „Smart-ID“ ir mobiliojo elektroninio parašo vartotojai gali naudotis paslaugomis.
„Smart-ID“ veikimas atstatytas 11:15, mobiliojo elektroninio parašo – 11:35.
„Smart-ID“ ir mobiliojo elektroninio parašo veikimas yra atkurtas. Paslaugos veikia visiškai stabiliai. Sunkumų prisijungiant daliai vartotojų kilo dėl tinklo infrastruktūros sutrikimų“, – sako paslaugą teikiančios bendrovės „SK ID Solutions“ verslo vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.