Apie tai „Bitė Lietuva“ korporatyvinių reikalų ir ryšių su visuomene vadovas Jaunius Špakauskas pranešė asmeninėje „Facebook“ paskyroje:
„Šiandien apie 16 val. Lietuvos laiku aptikome tarptinklinio ryšio (roamingo) sutrikimų.
Sutrikimai kilo mūsų partnerio, Belgijos bendrovės „BICS“, kurios paslaugomis naudojasi daugiau kaip 500 mobiliojo ryšio operatorių, pusėje.
Apie 50 proc. viso pasaulio roamingo duomenų perduodama būtent „BICS“ tinklais.“
J. Špakauskas taip pat informavo, kad šią akimirką vienintelė galimybė „Bitė Lietuva“ klientams naudotis ryšiu užsienyje yra ieškoti viešojo bevielio interneto (WiFi) prieigos.
„Siekiame kuo greičiau pašalinti sutrikimus, atsiprašome savo klientų dėl nepatogumų“, – rašė bendrovės atstovas.
Kada ryšys bus atkurtas ir ar klientams gaus kokias nors kompensacijas dėl patirtų sutrikimų, jis nepranešė.
Atnaujinta: 20.18 val.
Atstatytas pirmadienio pavakarę sutrikęs mobiliojo ryšio operatoriaus „Bitė“ tarptinklinis ryšys.
„Klientai jau gali vėl naudotis mūsų paslaugomis užsienyje – skambinti, rašyti trumpąsias žinutes bei naudotis interneto ryšiu. Belgijos bendrovė „BICS“, teikianti tarptinklinio ryšio paslaugą, išsprendė techninius nesklandumus“, – išplatintame pranešime spaudai cituojamas „Bitė Lietuva“ ryšių su visuomene vadovas Jaunius Špakauskas.
Bendrovė rekomenduoja klientams užsienyje, jei nepavyksta prisijungti prie tinklo, perkrauti telefoną. Kaip teigiama pranešime, jei telefonas automatiškai neprisiregistruoja prie kitos šalies tinklo, reikia rankiniu būdu pasirinkti kitą tos šalies mobiliojo ryšio operatorių.