Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Šiauliuose bent staugti norisi vien pravažiavus Ežero rekonstruota gatve. Įvažiavimai išraityti,vienai auto pastatyti bortelių suktybės nesuprantamos. Kam pinigai į orą,vaikas būtų protingiau nubraižęs....
Skirti finansavimą tikrai nepakanka. Turėtų būti atsižvelgiama į visuomenės ir krašto interesus. Kaip pavizdys į Lietuvą iš Europos nebegalima bus įsivežti stambesnės žemės ūkio technikos ar negabaritinio krovinio naujai rengiama ,,Via Baltica " A5 keliu, nes aukščio ribojimas 4,5 metro. Kaip pas lenkus dvigubai ar daugiau aukštesni viadukai. Tik toks ,, langelis " suprojektuotas, stebint esamas konstrukcijas. Kodėl taip vyksta? Kas kontroliuoja ir atsakys už tokį indėlį Lietuvai, jos visuomenei ir ateities kartoms?
Sveiki.
Kasmet, blogėjant valstybinės reikšmės kelių būklei, būtina juos stabilizuoti - reikia dirbti kasmet virš 600 - 800 km paviršiaus apdaro darbų magistraliniuose, krašto ir rajoniniuose keliuose.
Kol dar ne vėlu pasimokyti iš klaidų ir peržiūrėti magistralinio kelio A14 Vilnius - Utena (vietos yra) projektą darant variantą 2+2 (lėšų užteks - pamoka), jog nebūtų griaunamas kelininkų prestižas.
Reikėtų žmonėms valstybinės reikšmės keliuose, kur tik galima, autobusų stotelėse statyti daugiau keleivių laukimo paviljonų.
pagaliau zvyrkelius miestuose isafaltuos
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų