1. Kurk savo įvaizdį sąmoningai
Įsiregistruoti visuose madingiausiuose socialiniuose tinkluose, pradedant nuo „Twitter“ ir baigiant dalijimosi nuotraukomis platformos „Flickr“ – nereiškia tapti patrauklesniu kandidatu.
Kalbant apie socialinius tinklus ir turinį, kurį juose talpiname, galioja taisyklė – „kokybė svarbiau už kiekybę“. Visiems ieškantiems darbo pravers išsamus „Linkedin“ profilis, atskleidžiantis darbo patirtį ir profesinę istoriją. Tačiau tikrai nebūtina kurti savo blogo, kuriame bus tik „mintys apie gyvenimą“ ir mylimo augintinio nuotraukos.
„Socialiniuose tinkluose turėtum demonstruoti ne tik tai, ką jau nuveikei, bet ir savo stiprybes – tai, ką sugebi daryti geriausiai ir gali pasiūlyti būsimam darbdaviui“, – atkreipia dėmesį „Forbes“ žurnalistė Kathryn Dill.
2. Sek profesines naujienas tinkluose
Absoliuti dauguma įmonių turi ne tik savo tinklalapius, bet ir profilius „Facebook“ ar „Linkedin“. Paprastai socialiniuose tinkluose pateikiama naujausia informacija apie įmonės veiklą, vystomus produktus ir – naujų darbuotojų paiešką. Ši informacija taip pat patenka į naujienlaiškius, kuriuos savo prenumeratoriams siunčia didesnės kompanijos. Ieškant darbo pasiūlymų taip pat verta peržiūrėti ir konsultacinių įmonių, samdančių darbuotojus, srautą.
Profesinis tinklas „Linkedin“ taip pat turi savo išskirtinių privalumų – čia galima rasti įvairių sričių profesionalų grupes, prie kurių gali prisijungti žmones iš viso pasaulio. Prisijungus prie šių grupių paprasčiau sekti bendresnes rinkos naujienas ir aktualijas.
3. Nesiskelbti apie darbo paiešką socialiniuose tinkluose
Apie tai, kad ieškai darbo svarbu žinoti ne visiems, o tik tiems žmonėms, kurie susiję su sritimi, kurioje norėtum dirbti. Be to, viešas „Facebook“ įrašas apie tai, kad ieškai darbo, tikrai nebus toks efektyvus kaip kokybiškas naujienų srautas ir apgalvoti, įdomūs įrašai, susiję su sritimi, kurioje norėtum dirbti.
Parengta pagal „How To Land A Job Using Social Media“.