„M4 CS“ pėdomis einantis „M3 CS“ buvo sukurtas tokiu pačiu principu - mažiau svorio, daugiau galios ir automaniškų aksesuarų bei patobulinimų.
Ribotos laidos „M3 CS“ bus komplektuojamas su 3 litrų, 460 arklio galių išvystančiu, 6 cilindrų jėgos agregatu. Su šiuo motoru „M3 CS“ iki 100 km/val. spurtuos per 3,9 sekundės ir pasieks 280 km/val. maksimalų greitį, kuris yra ribojamas elektronikos.
Ši ypatinga modifikacija bus poruojama tik su dvigubos sankabos, septynių laipsnių „DCT“ pavarų dėže. Gamintojo teigimu, tik ši pavarų dėže gali sugebėti suvaldyti milžinišką variklio sukimo momentą pačiose sudėtingiausiose situacijose. Vis dėlto, net į ribotos laidos modelį montuojama pavarų dėže atkeliavo su minimaliu pastiprinimu. „M3 CS“ modelyje esanti pavarų dėžė turi papildomą alyvos aušintuvą.
„BMW M3 CS“ pakabos komponentai buvo pasiskolinti iš „M3 Competition Package“ modifikacijos. Vis dėlto, ratų geometrija, amortizatorių darbas buvo pakoreguotas taip, jog galėtų suteikti žymiai daugiau informacijos žmogui, kuris sėdės už „BMW M3 CS“ vairo.
Naujoji modelio versija bus poruojama su „Michelin Pilot Sport Cup 2“ padangomis, kuriai aukščiausius balus skyrė ne vienas padangas išbandantis leidinys. „M3 CS“ bus apautas 265/35 R19 padangomis priekyje ir 285/30 R20 padangomis gale. Tai yra „Semi-Slick“ tipo padangos su kuriomis galima važinėti bendro naudojimo keliais ir nesujaudinti, jog pikti pareigūnai nuspręs atimti techninę apžiūrą.
Užsisakyti šį modelį bus galima nuo 2018 metų vasario.
„BMW“ planuoja pagaminti maždaug 1200 šio modelio vienetų.