„Daili“ – tai lietuviškas prekės ženklas, turintis dešimtmetę patirtį dizaino ir mados srityje. Dizainerei svarbi išgryninta gaminio koncepcija ir europietiška kokybė.
Kiekvieną sezoną dizainerė L. Dailidėnienė pristato drabužių kolekcijas, rankines ir aksesuarus. Su prekės ženklu „Daili“ dizainerė praėjusiais metais dalyvavo ir tarptautinėse parodose Japonijoje bei JAV.
Dizainerės kūrybinis kelias prasidėjo gana anksti. Dar būdama studentė 1999 metais ji laimėjo konkursą „Smirnoff Fashion Awards“ ir teisę atstovauti Lietuvai bei savo kolekciją pristatyti Honkonge. Ten ji sulaukė tarptautinio dėmesio, o L. Dailidėnienės darbus įvertino tokie mados grandai kaip Johnas Rocha, Mathew Williamsonas ir kiti. Dizainerė taip pat dalyvavo mados konkursuose Lietuvoje, Olandijoje, Ukrainoje, Kinijoje ir Vokietijoje.
Dizainerę įkvepia kasdienis aplinkos suvokimas, technologijų paieškos ir jų poveikis aplinkai, forma, grafika, gamta ir net tokie paprasti dalykai kaip popieriaus lapas bei iš jo gimstantis origamis. Origamio lankstinys – pelėdžiukas – jau tapo atpažįstamu „Daili“ prekės ženklo simboliu. Origamio formos jau daugelį metų atsikartoja ir „Daili“ drabužio kirpimuose.
Dizainerės drabužius nešioja kūrybinga, unikali ir nepriklausoma moteris.
Kolekcija: ruduo-žiema 2014-2015 / Fall-Winter 2014-2015
Naujoji 2014-2015 metų rudens-žiemos moteriškų drabužių kolekcija yra dizainerės naujausių patyrimų įspūdis tarp Tokijo ir Niujorko. Kolekciją įkvėpė kelionės ir aplankytų šalių kultūriniai skirtumai. Tarp tylos ir milžiniško tempo, tradicijų ir modernumo, gamtos spalvų ir architektūros, jos linijų, stilių bei formų kontrastavimo ir tuo pačiu savotiško derėjimo. Sakurų sodai bei fuksijų žiedų spalva, kuri puikiai atspindi naujausias mados tendencijas. Sutiktų žmonių paliktas įspūdis. Visi šie jausmai atsispindi Lauros Dailidėnienės naujausios kolekcijos drabužiuose, specialiai kurtuose audinio raštuose bei aksesuaruose. Drabužiuose dominuoja aštrios kirpimo linijos, skulptūriškos formos ir minkšti paviršiai.