• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Netikri renginiai socialiniuose tinkluose – turbūt kiekvienam girdėta praktika. Komiškai pavadinti kalendoriniai įvykiai iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti kaip nekalta kūrybiškumo išraiška. Tačiau komunikacijos industrijų studentai griauna mitus – netikrus renginius, iš viso pritraukusius daugiau nei 10 tūkstančių žmonių, sukūrė tam, kad vėliau juos pervadintų organizuojamo renginio pavadinimu.

Netikri renginiai socialiniuose tinkluose – turbūt kiekvienam girdėta praktika. Komiškai pavadinti kalendoriniai įvykiai iš pirmo žvilgsnio gali pasirodyti kaip nekalta kūrybiškumo išraiška. Tačiau komunikacijos industrijų studentai griauna mitus – netikrus renginius, iš viso pritraukusius daugiau nei 10 tūkstančių žmonių, sukūrė tam, kad vėliau juos pervadintų organizuojamo renginio pavadinimu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šį mėnesį socialiniuose tinkluose ažiotažo sulaukę renginiai „Interaktyvus turtingų vyrų viliojimas Swedbanke“, „Erotinės knygos pristatymas „50 rausvų atlantinės lašišos atspalvių“, „Nematyta marmūzės malimo technika (paskaita)“ ir „Interaktyvus grybukų rinkimas Vilniaus centre“ šį sekmadienį buvo pervadinti „Atlantida‘18“, interaktyvaus muzikos festivalio pavadinimu. Keturių festivalio renginių sienose paviešintas įrašas skelbė – „medijos meluoja“. Šis skatino nepasikliauti viskuo, kas matoma internete, ir ieškoti to, kas tikra.

REKLAMA

„Baimė likti visuomenės užnugaryje pasiglemžė geriausius iš jūsų, dabar sėdinčius ir laukiančius raudono signalo, užtikrinančio dopamino dozę. Ne išimtis yra ir netikri renginiai, skirti jūsų draugams atskleisti puikų humoro jausmą“, – renginio organizatorių paskelbtame vaizdo įraše ironizavo anonimu prisistatantis asmuo. Kaip alternatyvą medijų skleidžiamai dezinformacijai kaukėtas žmogus kvietė gegužės 18–19 d. pasitikti kai ką tikro – tai, kas neturi butaforijos ir nėra pripildyta blizgučiais. Vaizdo įrašą rasite čia:

REKLAMA
REKLAMA

https://www.facebook.com/195224027632339/videos/353099205178153/

Pergudravo feisbuko reklamos politiką

„Atlantida 2018“ rengiantys studentai tikino, kad organizuoti nekomercinį muzikos festivalį trečius metus iš eilės – išties sunkus finansinis ir kūrybinis iššūkis.

Visgi šįmet buvo nuspręsta griebtis kiek maištingesnių priemonių. Popkultūros tendencijoje kurti netikrus, šypseną keliančius renginius įžvelgę nišą nemokamai reklamai, organizatoriai be vargo ir didesnių investicijų perdavė žinutę socialinių tinklų vartotojams. Susidomėjusieji netikrais renginiais feisbuke gavo pranešimą, kad renginių pavadinimai ir aprašymai buvo pakeisti. Taip auditorija buvo priversta peržvelgti renginio pokyčius ir sužinoti apie gegužę organizuojamą festivalį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Susidomėjimas renginiu auga

Šiuo metu kiekvienu iš festivalio renginių yra susidomėję iki 5 tūkstančių žmonių. Feisbuko duomenys rodo, kad dalyvių skaičius didėja, ir festivalio idėja atkreipia vis daugiau dėmesio. Nors papildomų lėšų investuota nebuvo, vienas renginių jau pasiekė beveik 200 tūkstančių žmonių auditoriją.

REKLAMA

Renginys atviras miestui

„Atlantida’18“ yra jau trečius metus organizuojamas miesto festivalis, kasmet pritraukiantis kelių tūkstančių lietuviškos muzikos gerbėjų ir miesto kultūros pasiilgusių smalsuolių. Festivalio organizatoriai šiais metais ruošia programą, kurioje pasirodys ir alternatyviosios scenos naujokai, ir jau visiems žinomi atlikėjai. Nemokamas festivalis bus atviras visam miestui.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų