• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jūsų akys neapgauna, nes viršuje esančioje nuotraukoje matote mažą „Peugeot 106“ hečbeką, kuris buvo paverstas superautomobilių žudiku. Vos 680 kilogramų svoris, tobulas 50/50 svorio paskirstymas ir 177 arklio galias išvystantis variklis, kuris sumontuotas per patį vidurį.
Šis projektas mums asmeniškai primena daktaro Džekilo ir pono Haido istoriją. Pasižiūrėjus į dirbtuves, net nepagalvotumėte, jog joje gimė toks mažas užpakalius galintis projektas. Aplinkui vien prancūziški automobiliai, pradedant „Peugeot 306“ ir baigiant „Citroen Picasso“ vienatūriu. Tačiau reikia apeiti keletą įrankių dėžių ir keltuvių, kad galėtume išvysti pono Haido automobilį.

Jūsų akys neapgauna, nes viršuje esančioje nuotraukoje matote mažą „Peugeot 106“ hečbeką, kuris buvo paverstas superautomobilių žudiku. Vos 680 kilogramų svoris, tobulas 50/50 svorio paskirstymas ir 177 arklio galias išvystantis variklis, kuris sumontuotas per patį vidurį.
Šis projektas mums asmeniškai primena daktaro Džekilo ir pono Haido istoriją. Pasižiūrėjus į dirbtuves, net nepagalvotumėte, jog joje gimė toks mažas užpakalius galintis projektas. Aplinkui vien prancūziški automobiliai, pradedant „Peugeot 306“ ir baigiant „Citroen Picasso“ vienatūriu. Tačiau reikia apeiti keletą įrankių dėžių ir keltuvių, kad galėtume išvysti pono Haido automobilį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1300markpeugeot-26


Šių dirbtuvių meistras, savininkas ir gabus inžinierius duoną užsidirba remontuodamas automobilius, tačiau laisvalaikiu jis nuklysta į kitą garažo galą, kuriame stūkso ne vienas, bet keli įdomūs projektai. Tačiau apie juos pakalbėsime kitą, nes dabar dėmesį norime sutelkti į kvapą gniaužiantį „Peugeot 106“.

REKLAMA

1300markpeugeot-22


Pradėkime nuo automobilio vidaus. Į akis iškart krenta saugos langai, išgaubtas stogas, sportinė sėdynė. Juk šis automobilis turi teikti džiaugsmą lenktynių  trasoje, todėl nereikalingų dalykų jame nėra.

1300markpeugeot-5



1300markpeugeot-2


Štai ir naujoji „Peugeot“ širdis, kuri kadaise suko „1300 Hayabusa“ ratus. Keturių cilindrų, 1.3 litro agregatas išvysto 177 arklio galias ir 193 NM sukimo momentą.
Kaip matote patys, saugos lankai buvo įkomponuoti kartu su japonišku varikliu.

REKLAMA
REKLAMA

1300markpeugeot-9


Radiatorius, kuris aušina variklį buvo sumontuotas šoniniame lange. Iš galo išmetus sėdynes, vyras puikiai išnaudojo tuščią erdvę.
Šalia radiatoriaus buvo sumontuotas ir radiatoriaus aušintuvas, kuris buvo pasiskolintas iš „Renault Clio V6“.

1300markpeugeot-11



1300markpeugeot-12


Važiuoklėje kažkokių stebuklų nėra. Vyras stengėsi viską supaprastinti, nes į įtraukiant sudėtingus komponentus, vėliau gali atsirasti problemų. Dėka palengvėjusio automobilio kėbulo ir per vidurį esančio variklio, vyras galėjo svorį paskirstyti tobulai - 50/50. Automobilio aukštis, ratų išvirtimo kampas yra toks visuose keturiuose kampuose. Kiekvienam ratui panaudoti tokie patys komponentai, kurie esant reikalui leidžia padidinti arba pamažinti „Peugeot 106“ prošvaisą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

1300markpeugeot-8



1300markpeugeot-1


Mažasis „Peugeot 106“ turi „Slick“ tipo „NaCarrera“ gamybos padangos, kurių plotis yra 8,o ratlankių dydis 13 colių. Priekiniai stabdžių diskai atkeliavo iš „Citroen AX GTI“, o galiniai išliko standartiniai.

1300markpeugeot-15


Kadaise šioje vietoje buvo priekinius ratus sukęs variklis. Dabar čia yra 30 litrų degalų bakas.

REKLAMA

1300markpeugeot-18


Dirbtuvių savininkas ir projekto autorius teigia, kad projektą užbaigs kitų metų pavasarį. Reikia iki galo išgaudyti visas ligas ir pasiruošti vietiniam „Time Attack“ čempionatui, kuriame šis mažylis gali pretenduoti į greičiausiojo titulą.
Šeimininkas mums pažadėjo, kad pasibaigus projektui mus informuos ir parodys ką šis monstriukas sugeba lenktynių trasoje.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų