• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Gumball 3000“ lenktynių vardą, bent kartą, yra girdėjęs kiekvienas automanas. 1999 metais pirmą kartą startavusios varžybos padėjo labai stiprius pamatus kitoms, panašaus formato lenktynėms, kurios buvo pradėtos organizuoti ne tik Europoje, bet ir kituose pasaulio žemynuose. 
Kiekvienais metais greitų automobilių savininkai gali rinktis iš gausybės įvairiausių renginių, kurie trunka ne kelias valandas, bet kelias dienas ar net savaitės.
Mūsų kolega, Arnoldas Ivanauskas, neperseniausiai turėjo garbės pamatyti ir sudalyvauti Vokietijoje vykusiame superautomobilių ralyje, kuris organizatorių ir buvo pavadintas tiesiog „Germanys Supercars Rallye“ vardu. Automobilių fotografui sugrįžus iš Vokietijos į Lietuvą, pakalbinome Arnoldą, kuris mielai sutiko pasidalinti savo įspūdžiais.
Neseniai buvo išvykęs į Vokietiją, kurioje vyko „Supercars Rallye“. Kas tai per renginys?
Arnoldas - Tai renginys, kuriame kiekvienais metais susirenka maždaug 500 superautomobilių savininkų ir dalyvauja nuotykių kupinoje kelionėje per Vokietiją. Jeigu galima taip pasakyti, tai „Germanys Supercars Rallye“ yra pakankamai jaunas, šviežias renginys, kuris artimiausioje ateityje sulauks dar daugiau dėmesio ir pripažinimo iš Europoje gyvenančių automanų.

„Gumball 3000“ lenktynių vardą, bent kartą, yra girdėjęs kiekvienas automanas. 1999 metais pirmą kartą startavusios varžybos padėjo labai stiprius pamatus kitoms, panašaus formato lenktynėms, kurios buvo pradėtos organizuoti ne tik Europoje, bet ir kituose pasaulio žemynuose. 
Kiekvienais metais greitų automobilių savininkai gali rinktis iš gausybės įvairiausių renginių, kurie trunka ne kelias valandas, bet kelias dienas ar net savaitės.
Mūsų kolega, Arnoldas Ivanauskas, neperseniausiai turėjo garbės pamatyti ir sudalyvauti Vokietijoje vykusiame superautomobilių ralyje, kuris organizatorių ir buvo pavadintas tiesiog „Germanys Supercars Rallye“ vardu. Automobilių fotografui sugrįžus iš Vokietijos į Lietuvą, pakalbinome Arnoldą, kuris mielai sutiko pasidalinti savo įspūdžiais.
Neseniai buvo išvykęs į Vokietiją, kurioje vyko „Supercars Rallye“. Kas tai per renginys?
Arnoldas - Tai renginys, kuriame kiekvienais metais susirenka maždaug 500 superautomobilių savininkų ir dalyvauja nuotykių kupinoje kelionėje per Vokietiją. Jeigu galima taip pasakyti, tai „Germanys Supercars Rallye“ yra pakankamai jaunas, šviežias renginys, kuris artimiausioje ateityje sulauks dar daugiau dėmesio ir pripažinimo iš Europoje gyvenančių automanų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

AMD_0411


Koks yra šių varžybų tikslas?
Arnoldas - Pagrindinis renginio tikslas yra suburti bendraminčius ir pasiūlyti jiems pasinerti į nuotykį po Vokietiją. Tai nėra tik dar vienas pasivažinėjimas po Vokietiją. Kiekvienas dalyvis gauna ralio knygą, privalo atlikti tam tikras užduotis.
Kokio tipo automobiliai dalyvavo šiame „ralyje“?
Arnoldas - Automobilių parkas spalvingas. Didžiąją dalį automobilių parko sudarė „Lamborghini“, „Porsche“, „ BMW M“ ir „Audi RS“ šeimos nariai, bet tarp jų pavyko pamatyti ir retesnių egzempliorių. Pavyzdžiui „Lamborghini Countach“ ar „Porsche 917“.
Į šį renginį važiavai kaip dalyvis ar kaip žiūrovas?
Arnoldas - Šiame renginyje buvau dalyvis. Ralyje atstovavau „PP-Performance“ komandą. Taip pat buvau šios komandos fotografas.

REKLAMA

AMD_1034logo


Su kokiu automobiliu teko dalyvauti „Supercars Rallye“?
Arnoldas - Didžiąją dalį laiko praleidau „Audi RS6“ automobilyje, kuris nebuvo visiškai standartinis. Kadangi atstovavome „PP-Performance“ komandą, automobilis buvo patobulintas šios kompanijos dirbtuvėse.
Koks buvo šio ralio maršrutas? Kokias įsimintiniausias vietas aplankėte?
Arnoldas - Pirmoji stotelė buvo Bad Salzuflen miestelis. Būtent šiame miestelyje buvo duotas superautomobilių ralio startas. Visi renginio dalyviai iš pradžių susibūrė į automobilių stovėjimo aikštelę, o vėliau visi pajudėjo link starto tiesiosios. Užvedę automobilių variklius, ralio dalyviai turėjo pasiekti artimiausią „McDonalds“ restoraną ir pasiekė jį turėjo išlankstyti po vieną dėžutę. Padarę tai, kiekvienas ralio dalyvis gavo nemokamą pietų porciją. Sekantis checkpointas - už 200 kilometrų. Ten visų dalyvių laukė slalomo rungtis.
- Pademonstravę savo galimybes slalomo trasoje, varžybų dalyviai turėjo įveikti pakankamai ilgą kelio ruožą, kuris driekėsi vaizdingais kalnų keliais. Privalėjome pasiekti „Aras“ degalinę, kurioje mūsų laukė dar keletas skanėstų.

REKLAMA
REKLAMA

AMD_0258


-Pasistiprinę ir užpildę automobilio baką benzinu, pajudėjome iki artimiausio oro uosto, kuris buvo už 300 kilometrų. Milžinišką pakilimo taką turėjęs oro uostas tapo puikia vieta traukos varžyboms, kuriose geriausią laiką pademonstravę dalyviai būdavo apdovanoti prizais.
- Priešpaskutinis checkpointas - surežisuotos policijos gaudynės, kuriose kiekvienas dalyvis privalėjo pabėgti nuo policijos patrulių ir malūnsparnio. Tuo tarpu paskutine mūsų kelionės stotele tapo legendinė Niurburgringo lenktynių trasa.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

AMD_0146logo


Kuris automobilis paliko didžiausią įspūdį ir kodėl?
Arnoldas - Išrinkti vieną, vienintelį automobilį būtų labai sunku, nes kiekvienas ralyje dalyvavęs modelis buvo unikalus ir įdomus. Vis dėlto, aš asmeniškai, dažniausiai atsisukdavau į „Mercedes Benz G63 6x6“, „Porsche 917“ ir į „Levelle“ modifikuotus „Lamborghini“.
Šiame ralyje gali dalyvauti kiekvienas panorėjęs? 
Arnoldas - Ralyje gali dalyvauti kiekvienas. Tik iškart reikėtų pasakyti, jog startinis dalyvio mokestis siekia 1000 eurų.

GALERIJA


Pasidalinkite savo kelionių įspūdžiais. Tiesiog užpildykite žemiau esančią formą arba pasinaudokite el.paštu : 
[email protected]

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų