Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Iki renginio ASFA Motor Show po „Žalgirio“ Arenos stogu likus mažiau, negu mėnesiui, aiškėja dalyvių sąrašas. Visai neseniai nuvilnijo banga, kad iššūkį drifto asams mes ir puikiai ralyje pažįstamas Dovilas Čiutelė. Laikas pristatyti ir tuos, kuriems iššūkį jis meta.
Lietuvą atstovaujančiųjų sąrašas toli gražu susideda ne iš silpniausiųjų varžovų: šalies vėliavą ir garbę gins jau keturias drifto‘o taures turintis ir Lietuvos Drifto Karaliumi tituluojamas Andrius Vasiliauskas su savo BMW, puikiai pažįstamu tarp lenktyninkų, juos stebinčių ir prijaučiančių.
Andrius Vasiliauskas žinomas ne tik kaip daugelį apdavonajimų Lietuvos drifto pasaulyje susišluojantis pilotas, bet ir kaip lenktynininkas, ant pakylų matomas ir Nemuno žiede ar sprinto lenktynėse. Kažkada buvęs 2002 m. "gimimo" po kapotu laikantis prijaukintus 422 žirgus jo bolidas jau seniai pasidarė kelias plastines operacijas: sunku nusakyti amžių bolido, kuris kasdien jaunėja ir tobulėja.
„Tai ne sportas, iš kurio praturtėsi“, tegia A.Vasiliauskas, kaip panašu, kaskart už vairo sėsdamas azarto ir adrenalino skatinamas. A.Vasiliauskas investuoja ne į metalą, o į pasiekimus ir momentus, kuomet sėda už vairo. Pradžiai – dalyvaujame kad sudalyvautume, bet „visada norisi kažką pasiekti“, pasakoja A. Vasiliauskas.
Ar Drifto Karalius treniruosis? Žinoma. Juk viskas suplanuota ir atliekama atsakingai. Bent pora dienų treniruotėms skirti – privaloma, kad ir kaip tai atrodo sudėtinga: už lango visai nepritaikytos oro ir kelių sąlygos, juk ne sezonas.
Tačiau visiems renginio svečiams A.Vasiliauskas ruošiasi pateikti staigmeną: be visų kitų pokyčių ir tobulinimų, kuriuos net ir ne sezono metu atlieka tikras trasos mylėtojas, bus galimybė išvysti jo bolidą po ekstremalių pokyčių: po „Žalgirio“ Arenos stogu bolidas siautės visiškai pakeitęs išvaizdą.
Dar vienas pilotas, puikiai pažįstamas drifto bolidus vairuojančių, bei drifto fanų: tai į trasą ketinantis grįžti 2009 m Drifto Karaliaus Titulą nuskynęs Kęstutis Petronis, jis laimėjo visas keturias 2009m drifto kovas. Paskutinį kartą lenktynėse Latvijoje 2010 metais matytas Kęstučio Petronio bolidas tuomet „patyrė traumą“ ir lenktynių nebaigė. „ASFA Motor Show“ renginio metu „Žalgirio“ Arenoje K.Petronis grasina sienas drebinti netgi 650 žirgus po kapotu turinčiu Nissan 200sx S14 su 3,0l darbinio tūrio Toyota varikliu.
Treniruotės? Nepamirškime, kad tam tikrai ne pats tinkamiauskas sezonas: „Jeigu naktinis Kaunas nesiskaito, tai treniruočių kaip ir nėra“ – šypsosi K.Petronis. Po ilgos petraukos grįžti į trasą nėra lengva, ypač su bolidu, kuris turi galingą variklį ir tokios komplektacijos dar neturėjo laiko bei galimybės siautėti trasoje. Taigi, turint tiek nepažabotos galios ir jokių galimybių jas realizuoti, bolidą daro ypač „nervuotą“.
K.Petronis teigė, kad pasistengs savo gerbėjų nenuvilti ir pažadėjo daug gero garso, dūmų bei liepsnų, o konkurentams tikino turįs paruošęs nemenką siurprizą, dėl ko ir jis pats su nekantrumu laukia varžybų.
Taigi panašu, kad D.Čiutelės fanai, atėję daryti gyvos bangos į „Žalgirio“ Areną kovo 16 dieną turės progą išvysti ir du stiprius A.Vasiliausko ir K.Petronio ekipažus. Tai -pilotai, kurie turi reikiamas žinias, motyvaciją, bei piktus bolidus, nekantraujančius slysti šonu miniai stebint.
Iki renginio ASFA Motor Show po „Žalgirio“ Arenos stogu likus mažiau, negu mėnesiui, aiškėja dalyvių sąrašas. Visai neseniai nuvilnijo banga, kad iššūkį drifto asams mes ir puikiai ralyje pažįstamas Dovilas Čiutelė. Laikas pristatyti ir tuos, kuriems iššūkį jis meta.
Lietuvą atstovaujančiųjų sąrašas toli gražu susideda ne iš silpniausiųjų varžovų: šalies vėliavą ir garbę gins jau keturias drifto‘o taures turintis ir Lietuvos Drifto Karaliumi tituluojamas Andrius Vasiliauskas su savo BMW, puikiai pažįstamu tarp lenktyninkų, juos stebinčių ir prijaučiančių.
Andrius Vasiliauskas žinomas ne tik kaip daugelį apdavonajimų Lietuvos drifto pasaulyje susišluojantis pilotas, bet ir kaip lenktynininkas, ant pakylų matomas ir Nemuno žiede ar sprinto lenktynėse. Kažkada buvęs 2002 m. "gimimo" po kapotu laikantis prijaukintus 422 žirgus jo bolidas jau seniai pasidarė kelias plastines operacijas: sunku nusakyti amžių bolido, kuris kasdien jaunėja ir tobulėja.
„Tai ne sportas, iš kurio praturtėsi“, tegia A.Vasiliauskas, kaip panašu, kaskart už vairo sėsdamas azarto ir adrenalino skatinamas. A.Vasiliauskas investuoja ne į metalą, o į pasiekimus ir momentus, kuomet sėda už vairo. Pradžiai – dalyvaujame kad sudalyvautume, bet „visada norisi kažką pasiekti“, pasakoja A. Vasiliauskas.
Ar Drifto Karalius treniruosis? Žinoma. Juk viskas suplanuota ir atliekama atsakingai. Bent pora dienų treniruotėms skirti – privaloma, kad ir kaip tai atrodo sudėtinga: už lango visai nepritaikytos oro ir kelių sąlygos, juk ne sezonas.
Tačiau visiems renginio svečiams A.Vasiliauskas ruošiasi pateikti staigmeną: be visų kitų pokyčių ir tobulinimų, kuriuos net ir ne sezono metu atlieka tikras trasos mylėtojas, bus galimybė išvysti jo bolidą po ekstremalių pokyčių: po „Žalgirio“ Arenos stogu bolidas siautės visiškai pakeitęs išvaizdą.
Dar vienas pilotas, puikiai pažįstamas drifto bolidus vairuojančių, bei drifto fanų: tai į trasą ketinantis grįžti 2009 m Drifto Karaliaus Titulą nuskynęs Kęstutis Petronis, jis laimėjo visas keturias 2009m drifto kovas. Paskutinį kartą lenktynėse Latvijoje 2010 metais matytas Kęstučio Petronio bolidas tuomet „patyrė traumą“ ir lenktynių nebaigė. „ASFA Motor Show“ renginio metu „Žalgirio“ Arenoje K.Petronis grasina sienas drebinti netgi 650 žirgus po kapotu turinčiu Nissan 200sx S14 su 3,0l darbinio tūrio Toyota varikliu.
Treniruotės? Nepamirškime, kad tam tikrai ne pats tinkamiauskas sezonas: „Jeigu naktinis Kaunas nesiskaito, tai treniruočių kaip ir nėra“ – šypsosi K.Petronis. Po ilgos petraukos grįžti į trasą nėra lengva, ypač su bolidu, kuris turi galingą variklį ir tokios komplektacijos dar neturėjo laiko bei galimybės siautėti trasoje. Taigi, turint tiek nepažabotos galios ir jokių galimybių jas realizuoti, bolidą daro ypač „nervuotą“.
K.Petronis teigė, kad pasistengs savo gerbėjų nenuvilti ir pažadėjo daug gero garso, dūmų bei liepsnų, o konkurentams tikino turįs paruošęs nemenką siurprizą, dėl ko ir jis pats su nekantrumu laukia varžybų.
Taigi panašu, kad D.Čiutelės fanai, atėję daryti gyvos bangos į „Žalgirio“ Areną kovo 16 dieną turės progą išvysti ir du stiprius A.Vasiliausko ir K.Petronio ekipažus. Tai -pilotai, kurie turi reikiamas žinias, motyvaciją, bei piktus bolidus, nekantraujančius slysti šonu miniai stebint.