• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Bridgestone“ korporacija šiandien paskelbė apie sėkmingą didelės ir siauros koncepcinės padangos kūrimo ir bandymų procesą. Padanga taps visiškai naujos kategorijos produktu – ji yra gerokai siauresnė ir gerokai didesnio diametro negu dabar naudojamos įprastos padangos. Ji buvo sukurta stengiantis pasiekti kuo ekologiškesnius ir ekonomiškesnius rodiklius panaudojant naujausias technologijas.

REKLAMA
REKLAMA

„Didelės ir Siauros“ konceptinių padangų technologijos dėka ateityje automobiliai galės pasiekti kur kas didesnius kuro ekonomijos rodiklius ir dar mažesnes CO2 emisijas. Naujos kartos padangose bus naudojamas kur kas didesnis oro slėgis, negu dabar, o protektoriaus raštas ir gumos sudėtis sukurti specialiai šioms padangoms. Naujoji „Didelės ir Siauros“ konceptinės padangos technologija pasižymi neįprastai mažu pasipriešinimu riedėjimui ir gerokai didesniu sukibimu ant šlapios kelio dangos.

REKLAMA

Kompanija skiria itin daug dėmesio naujai kuriamoms padangoms ir pasistengs, kad jos kuo greičiau atsirastų rinkoje ir būtų pradėtos naudoti praktikoje. Tikimasi, kad ši technologija bus panaudota „Bridgestone Ecopia“ padangose, skirtose ekonomiškiems ir ekologiškiems automobiliams. Naujosios padangos gali būti naudojamos kaip originali įranga naujos kartos automobiliuose ar kitose transporto priemonėse.

REKLAMA
REKLAMA

„Didelė ir Siaura“ konceptinė padanga buvo demonstruojama „Bridgestone“ stende 83-joje Ženevos automobilių parodoje.

Naujosios technologijos charakteristikos

1. Aplinkosauginis efektyvumas

Naudojant didesnio diametro padangas ir aukštesnį oro slėgį jose, tapo įmanoma labiau įtakoti padangos kontakto su kelio paviršiumi savybes. Naudojant naująją technologiją optimizavus padangų struktūrą ir panaudojus tinkamas medžiagas, pasiektas pasipriešinimą riedėjimui, kuris yra apie 30 procentų mažesnis, palyginus su įprastomis 175/65R15 dydžio padangomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Be to, siauresnės padangos pasižymi mažesniu aerodinaminiu pasipriešinimu, o tai yra pagrindinis veiksnys, kuriant degalus padedančias taupyti padangas. Panaudojant visus šiuos privalumus, padangos, kurios pagamintos naudojant naująją technologiją, yra gerokai efektyvesnės degalų taupymo kategorijoje, negu tos, kurios yra naudojamos dabar. 2. Saugumas

REKLAMA

Siauresnės padangos, kurios sukurtos panaudojant naująją technologiją, gerokai sumažina spaudimą kontakto su vandens paviršiumi metu, važiuojant per lietų ar ant šlapios kelio dangos. Be to, naujosios padangos sukurtos taip, kad jos turi didesnį kontakto su kelio paviršiumi plotą ir yra labiau spaudžiamos prie kelio, o tai leidžia lengviau išstumti vandenį tarp padangos ir kelio paviršiaus.

Šie privalumai ir naujos kartos gumos mišinys, kuris panaudotas gaminant šias padangas, leidžia pasiekti maždaug 8 procentais geresnį sukibimą važiuojant ant šlapios kelio dangos, palyginus su įprastinėmis padangomis, taip pagerinant saugumą.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų