Rugsėjo pabaigoje keturiuose „Konica Minolta Baltia“ Lietuvos filialuose vyko atvirų durų dienos.
Kas yra OPS?
Per atvirų durų dienas klientams ir partneriams buvo pristatyta nauja globali „Konica Minolta“ „Optimized Print Services“ (OPS) koncepcija, suteikianti galimybę net iki 40 procentų sumažinti spausdinimo ir kopijavimo ūkio išlaidas ir padidinti efektyvumą.
„Konica Minolta“ OPS apima esamos padėties auditą, konsultavimą, techninės, programinės įrangos įsigijimą ir sklandų įrangos veikimą. Taip pat padeda sukurti spausdinimo ir kopijavimo infrastruktūros strategiją, kuri remiasi tiksliais surinktais faktais ir skaičiais. Anot bendrovės „Konica Minolta Baltia“ generalinio direktorius Voldemaro Dudėno, tai garantuoja sklandų ir efektyvų biuro įrangos darbą ir mažesnes išlaidas.
„Pertvarkant esamą biuro įrangos ūkį atsižvelgiama į optimalų įrengimų skaičių ir galią, minimalias įsigijimo ir eksploatavimo išlaidas. Skiriamas dėmesys įvairiems įrangos įsigijimo sprendimams ir sutarčių modeliams, tai yra įrangos pirkimas, nuoma ar mokėjimas ne už įrangą, o tik už kopijas, spaudus.
Taigi siekiant maksimalios naudos ir mažesnių išlaidų sudaromas skaidrus finansinis planas. Galingais programiniais įrankiais surinkus reikalingus duomenis ir detaliai viską išanalizavus suprojektuojama optimali biuro įranga, nustatomas ir pasiūlomas programinis sprendimas. Jis padidina produktyvumą, tenkina kasdienius įmonės poreikius ruošiant dokumentus ir atskleidžia išlaidų mažinimo galimybes. Ne ką mažiau dėmesio skiriama informacinių technologijų ir informacijos saugumo klausimams spręsti: vartotojams identifikuoti, duomenų saugumui užtikrinti, spausdinamai informacijai apsaugoti“, – pasakojo V. Dudėnas.
Viskas iš vienų rankų
Sukūrę naują spausdinimo infrastruktūrą ir atlikę testą siūlome platų spausdinimo infrastruktūros valdymo ir priežiūros paslaugų pasirinkimą. Bendrovės „Konica Minolta Baltia“ generalinio direktoriaus V. Dudėno teigimu, įmonėms patogu, kai visas spausdinimo ir kopijavimo ūkis prižiūrimas vienų rankų.
„Garantuojame įprastinį ir nuotolinį servisą, eksploatacinių medžiagų pristatymą, automatinį serviso inžinieriaus iškvietimą, susidėvėjusių detalių keitimą, remontą. Taip pat klientams suteikiama visos tinklinės ir lokalios biuro įrangos monitoringo galimybė. Jie gali stebėti eksploatacinių medžiagų sunaudojimo būseną, įrenginių
įspėjimus, pranešimus ir sudaryti norimas ataskaitas apie visą ūkį“, – pasakojo jis.
Išbandyta – patvirtinta
Šią naują monitoringo paslaugą išbandė didžiausia privati saugos sprendimų bendrovė „G4S Lietuva“. „Neturime labai didelio biuro technikos ūkio, bet sistema suteikia unikalią galimybę stebėti įvairią informaciją apie visų gamintojų įrenginius. Taip pat sistema maloniai nustebino patogumu naudotis ir gerai išplėtota ataskaitų posisteme“, – kalbėjo šios kompanijos Informacinių technologijų skyriaus vadovas Martynas Radvila.
OPS koncepciją įsidiegė ir konsultavimo paslauga pasinaudojo ir viena didžiausių laivybos paslaugų kompanijų – bendrovė „Limarko laivininkystės kompanija“.
„Konica Minolta Baltia“ specialistai ištyrę, kad spausdinimo įrenginių eksploatacinės sąnaudos yra per didelės, pateikė ir įgyvendino siūlymą pakeisti daugumą lokalių spausdintuvų keliais bendrai naudojamais daugiafunkciais įrenginiais. Įdiegus nuotolinę įrenginių priežiūros sistemą buvo užtikrintos laiku tiekiamas eksploatacinės medžiagos ir operatyvus gedimų šalinimas. „Siekiame kliento pasitikėjimo ir ilgalaikės partnerystės, o ne būti tik įrangos pardavėju. Nuolatos tobuliname kliento spausdinimo ir kopijavimo infrastruktūrą ir siūlome tolesnes optimizavimo galimybes“, – kalbėjo „Konica Minolta Baltia“ generalinis direktorius V. Dudėnas.