UAB „Edukacinės sistemos“ pranešė, kad „Facebook“ socialiniame tinkle jau galima žaisti lietuvių sukurtą žaidimą „Investuok į picą“.
Iš pirmo žvilgsnio tai – tradicinis strateginis internetinis žaidimas, kuriame kiekvienas žaidėjas vadovauja individualiam picų verslui: įrengia savo piceriją, kepa picas, samdo darbuotojus, aptarnauja klientus ir, žinoma, siekia kuo didesnio pelno.
Skelbiama, kad Lietuvos vartotojų instituto inicijuotas projektas „Investuok į picą“ buvo sukurtas siekiant išmokyti atpažinti sukčiavimo atvejus atsiskaitant negrynaisiais pinigais. Taigi, be picerijos verslo simuliatoriaus, devyniuose žaidimo etapuose žaidėjas patenka į įvairias situacijas ir turi priimti atsakingus sprendimus, tiesiogiai lemiančius tolimesnę verslo sėkmę.
Žaidimas yra nemokamas, o žaisti jį galima prisijungus per „Facebook“ arba užsiregistravus žaidimo svetainėje. Be to, 12-18 m. moksleiviai kviečiami dalyvauti ir konkurse – tereikia sėkmingai plėtoti savo verslą ir kuo geriau pasirodyti žaidime.
Pasak žaidimo kūrėjų, pažvelgus į užsienio pavyzdžius, alternatyva visiškai naujo „Facebook“ žaidimo kūrimui – reklama jau gerai žinomo ir daugybę žaidėjų turinčio žaidimo „viduje“. Pavyzdžiui, žaidime galima įsigyti virtualių realios įmonės prekių, žaidimo aplinkoje matomos reklaminės realios įmonės iškabos, o įsigijus realių produktų, žaidėjui suteikiama tam tikra suma virtualios žaidimo valiutos.
Nors „Investuok į picą“ kūrėjai yra sėkmingai išplatinę nemažai žaidimų, tai pirmasis tokio lygio projektas „Facebook“ platformoje tiek įmonės, tiek šalies mastu, sakoma pranešime.