Kavos išsinešimui tinklas „Coffee Inn“ pranešė pristatęs savo pirmą mobiliąją aplikaciją su integruota lojalumo sistema. Tai pirmas bandymas Lietuvoje įmonės lojalumo programą perkelti į mobilųjį telefoną, teigiama bendrovės pranešime.
„Apie galimybę savo lojalumo kortelę perkelti į mobilųjį telefoną svarstėme jau seniai. Lojalumo sistema „OneGo“, kurią šiuo metu naudojame, leidžia vartotojams sekti savo pirkimų istoriją, gauti šviežiausius personalizuotus pasiūlymus bei matyti, kiek kiekvienas vartotojas asmeniškai yra sukaupęs nuolaidų. Iki šiol tokią informaciją buvo galima pasiekti tik per specialią paskyrą, esančią internete. Tačiau vartotojas apie jam skirtus pasiūlymus nori žinoti ne tik namie, sėdėdamas prie kompiuterio, bet ir bet kuriuo kitu metu: vaikštinėdamas miesto gatvėmis ar jau žvalgydamasis vitrinoje“, – pranešime cituojamas vienas „Coffee Inn“ savininkų Nidas Kiuberis.
Skelbiama, kad aplikacijoje integruota lojalumo programa leidžia suteikti unikalų asmeninį pasiūlymą, kuris suformuojamas pagal kiekvieno vartotojo pirkimo istoriją. „Siekiame kuo labiau individualizuoti savo lojalumos programos teikiamą naudą. Pavyzdžiui, jau dabar klientui, kuris dažniausiai pas mus perka „capuccino“ kavą, galime asmeniškai padovanoti tos pačios „capuccino“ kavos puodelį“, - pasakoja N. Kiuberis.
Aplikaciją „iPhone“ bei „Android“ telefonų turėtojai aplikaciją nemokamai parsisiųsti gali iš programėlių parduotuvių „AppStore“ arba „Google Play“, sakoma pranešime.