• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Izraelyje įsikūrusio startuolio „StoreDot“ inžinieriai pademonstravo naują baterijų įkrovimo technologiją, kurios privalumais naudosis naujausias „Polestar“ markės modelis – „Polestar 5“.

Izraelyje įsikūrusio startuolio „StoreDot“ inžinieriai pademonstravo naują baterijų įkrovimo technologiją, kurios privalumais naudosis naujausias „Polestar“ markės modelis – „Polestar 5“.

REKLAMA

Naująją įkrovimo technologiją turintis prototipas bus pristatytas kitąmet, o serijiniu būdu gaminamas automobilis su „StoreDot“ sukurta technologija prekyboje turėtų pasirodyti iki 2027 m.

„Polestar“ generalinis direktorius Thomas Ingenlathas pristatydamas šią technologiją sakė, kad bendradarbiavimas su „StoreDot“ elektromobilių savininkams suteiks galimybę baterijas įsikrauti vos per keletą minučių.

„Mums teks dar daug ką nuveikti, jog galėtume visiškai integruoti šias technologijas į savo serijinius automobilius, tačiau esame ganėtinai stipriai pažengę į priekį“, – pridūrė jis.

REKLAMA
REKLAMA

Tuo tarpu „StoreDot“ vadovas Doronas Myersdorfas tikisi, jog naujoji technologija sudomins ir kitus automobilių gamintojus, mat jų sukurta technologija leidžia gerokai sutrumpinti baterijų įkrovimo trukmę. Naudojant 350 kW galingumo įkrovimo stotelę, vos 5 minutes trunkanti įkrova prilygs 160 kilometrų nuvažiuojamam atstumui.

REKLAMA

Šį technologinį proveržį jiems pavyko pasiekti pakeitus baterijų cheminę sudėtį. Teigiama, jog tradicinius ličio jonų grafito anodus pakeitė silicis. Šis pokytis ne tik leido užtikrinti gerokai didesnę įkrovimo spartą. Bendrovės inžinieriams taip pat pavyko sukurti bateriją, kurios nusidėvėjimo rodikliai – minimalūs. „StoreDot“ bandymai parodė, jog net ir po 1000 greitojo įkrovimo sesijų, baterija nedemonstravo absoliučiai jokių degradacijos požymių.

REKLAMA
REKLAMA

Nors naujoji baterijų cheminė sudėtis padėjo išspręsti vieną problemą, tačiau „StoreDot“ vadovas tvirtina, jog norint užtikrinti maksimaliai trumpą baterijų įkrovimo spartą, taip pat reikės atnaujinti ir modernizuoti įkrovimo stotelių infrastruktūra. 100 ar 150 kW galingumo stotelės šiandien neatrodo konkurencingai ir vietoje to automobilių gamintojai turės aktyviau plėtoti 350 kW galingumo įkrovimo stoteles.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų