Kalbėdami apie tai, kaip kilo mintis išleisti būtent tokią liniją, kūrėjai teigia: „Pirminė idėja buvo sukurti drabužius, kurie būtų tinkami dėvėti ne tik per vakarėlį, bet ir ryte po jo - laisvus ir neipareigojančius, kuriuos galima tiesiog užsimesti ir nesukti galvos, ar apdaras tinkamas.
Sukūrė drabužių liniją, kuri tiks ir vakarėliui, ir pagirioms
(15 nuotr.) „Fashion hangover“ drabužių linijos modelis (nuotr. Organizatorių)
„Fashion hangover“ drabužių linijos modelis (nuotr. Organizatorių)
„Fashion hangover“ drabužių linijos modelis (nuotr. Organizatorių)
„Fashion hangover“ drabužių linijos modelis (nuotr. Organizatorių)
„Fashion hangover“ drabužių linijos modelis (nuotr. Organizatorių)
„Fashion hangover“ drabužių linijos modelis (nuotr. Organizatorių)
„Fashion hangover“ drabužių linijos modelis (nuotr. Organizatorių)
„Fashion hangover“ drabužių linijos modelis (nuotr. Organizatorių)
„Fashion hangover“ drabužių linijos modelis (nuotr. Organizatorių)
„Fashion hangover“ drabužių linijos modelis (nuotr. Organizatorių)
„Fashion hangover“ drabužių linijos modelis (nuotr. Organizatorių)
„Fashion hangover“ drabužių linijos modelis (nuotr. Organizatorių)
„Fashion hangover“ drabužių linijos modelis (nuotr. Organizatorių)
„Fashion hangover“ drabužių linijos modelis (nuotr. Organizatorių)
„Fashion hangover“ drabužių linijos modelis (nuotr. Organizatorių)
Kūrybinę idėją padiktavo mūsų gilus įsitikinimas, jog aprangoje svarbiausia ne mados, kurios vis greičiau keičiasi, o paties žmogaus stilius ir tai, ką jis pasako dėvėdamas vieną ar kitą rūbą. Kaip Yves Saint Laurent yra pasakęs – „mados ateina ir praeina, o stilius yra amžinas“. Ši kolekcija yra skirta savo stiliumi neabejojantiems”.
REKLAMA