Ši internetinė socialinė reklama įtraukia ir jos žiūrovą, tiesa gan šokiruojančiu būdu. Kokiu, kol kas neatskleisime, kad nesugadintume įdomumo. Tad kviečiame pažiūrėti šią reklamą, prieš skaitant antrąją šio straipsnio dalį (silpnesnių nervų žiūrovams reklamos žiūrėti nerekomenduojame.)
Reklama sukurta agentūros „Out of the box”.
Ar jau pasirinkote? Tikriausiai daugelis žiūrovų,reklamos pabaigą pažiūri du kartus, vieną kartą pasirinkdami mergaitę, kitą kartą moterį. Juk taip ramiau. Tiesa, pažiūrėjus į YouTube peržiūras nesunku pastebėti, jog, kol kas, išgelbėti mergaitės gyvybę yra pasirinkę daugiau lankytojų.
Šio reklamos žinutė išties įspūdinga. Niekas labiau neprivers skaitytojo susimąstyti, kaip jam užduodamas klausimas ar pasirinkimas. Šioje reklamoje tas pasirinkimas gan šokiruojantis, tad ir pati reklamos įtaka atrodo itin didelė. Akivaizdžiai ne be priežasties, ji buvo pripažinta geriausia. Tokio tipo interaktyvios reklamos kol kas daugiausiai kuriamos internetinei auditorijai. Tiesa, atėjus interaktyviosios televizijos laikams, panašu, jog ne už ilgo interaktyviųjų reklamų eigą galėsime nulemti ir televizoriaus ekranuose.