Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba („Sodra“) prašo žmonių netikėti telefoniniais prašymais sudaryti elektroninės bankininkystės sutartis ir ragina niekam neperduoti prisijungimo duomenų.
Šiandien į Palangos „Sodros“ skyrių pasipylė žmonių skambučiai su klausimu „Kam „Sodrai“ prireikė iš žmonių reikalauti elektroninės bankininkystės paslaugos?“. Pensinio amžiaus žmonės skundėsi, kad jiems skambina „Sodros“ darbuotojais prisistatantys asmenys ir nurodo jiems sudaryti su banku elektroninės bankininkystės sutartį, o vėliau informuoti juos pranešant prisijungimo kodus.
Apsimetėliai aiškina, kad elektroninės bankininkystės paslauga reikalinga neva pensijų nepriemokai gražinti. Įtarimas kilo ir Palangoje esantiems bankų skyriams, nes atėjo keletas senyvo amžiaus žmonių ir prašė sudaryti elektroninės bankininkystės sutartis.
Todėl „Sodra“ prašo visų gyventojų būti itin atidžiais ir informuoja, kad jokios nepriemokos šiuo metu nėra gražinamos, o kai bus gražinamos, tam pakaks turėti sąskaitą banke. Dar kartą norime atkreipti gyventojų dėmesį, kad „Sodros“ darbuotojai neprašo sudaryti jokių elektroninės bankininkystės sutarčių ir dėl to neskambinėja žmonėms į namus.
Taip pat „Sodros“ darbuotojai nesilanko gyventojų namuose ir jokių piniginių reikalų netvarko.
Jeigu atsiranda būtinybė kokius klausimus aptarti, rašomas laiškas ir žmogus kviečiamas į teritorinį skyrių.