„Bet kokie pradėti ar netrukus planuojami pradėti kelių remonto darbai, kurie yra ne einamieji turi vykti tik išimtiniais atvejais. Labai gaila, bet kai kurių darbų išvengti negalima. Kitąmet kai pasirašinėsime naujas sutartis dėl remonto, aiškiai numatysime taisykles, kad darbai kiek įmanoma mažiau trukdytų miestiečiams“, – sako Vilniaus meras Remigijus Šimašius.
Pasak „Susisiekimo paslaugų” Eismo skyriaus vadovo Aleksejaus Apanovičiaus, transporto srautai palyginus su liepa išaugo maždaug 35 proc., o kai kuriose gatvėse – net ir 50 proc. Viešojo transporto keleivių skaičius rugsėjį padidėja apie 30 proc. Didžiausios spūstys būna piko metu: ryte 6.30 val. iki 9 valandos ir vakare nuo 16.30 iki 18.30 valandos. Didžiausios automobilių grūstys susidaro pagrindiniuose Vilniaus keliuose: Vakariniame aplinkkelyje, Ukmergės g., Geležinio Vilko g., Olandų g., Laisvės pr. ir Tūkstantmečio g.
Ruošiantis suintensyvėjusiam eismui rugsėjį, sostinės savivaldybė geltonais koriais paženklino septynias sankryžas, kuriose vairuotojai dažniausiai pažeidinėjo Kelių eismo taisykles, kai įvažiuodami į sankryžą, sustodavo joje ir taip sudarydavo kliūtis, trukdydami kitų transporto priemonių eismui. Šiose sankryžose atsirado ir nauji informaciniai skydai, perspėjantys neblokuoti sankryžos. Švieslentėse vairuotojams nuolat siunčiami pranešimai apie saugų eismą.
Savivaldybė taip pat suformavo 23 iškiliąsias pėsčiųjų perėjas, 17-oje vietų įrengė kryptinį perėjos apšvietimą, 11-oje perėjų – greičių mažinimo kalnelius, 9-iose – saugumo saleles. Prieš rugsėjo 1-ąją taip pat įrengti 132 geltoni skydai pėsčiųjų perėjose, 32 geltoni mirksintys žibintai, 171 įspėjamasis stulpelis bei du greičio rodymo ženklai.
Pirmas dvi rugsėjo savaites kelių remonto darbai savivaldybės nurodymu bus kiek įmanoma ribojami, išimtis – strateginis objektas – Vakarinio aplinkkelio III etapo tiesiant paskutinę kelio atkarpą nuo Ozo iki Ukmergės gatvės darbai.