Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Interneto platybėse galima surasti milžinišką kiekį vaizdo įrašų, kuriuose savo uodegą vizgina įvairiausio plauko raliui skirti bolidai. „Audi Quattro“, „Peugeot 205 T16“, „MG Metro“, „Ford Escort“ - šis sąrašą galime tęsti ir tęsti.
Vis dėlto, dėl mums nelabai suprantamų priežasčių, „Lancia Delta Integrale“ labai dažnai būna nuvertinama ir nustumiama į šoną. Kad ir kokią didžiulę antipatiją turėtumėte itališkiems automobiliams, tačiau „Lancia Delta Integrale“ yra vienas sėkmingiausių ralio bolidų per ilgą pasaulio ralio čempionato istoriją.
„Lancia“ laimėjo net šešias konstruktorių taures! Jai pavyko tai padaryti su nuostabių pilotų pagalba ir labai konkurencingu bolidu. Iki šiol pakartoti šio rekordo nepavyko niekam. Net ir „Citroen“ ekipai, kuri su tuo pačiu bolidu sugebėjo iškovoti tris konstruktorių taures.
Mes manome, jog šis automobilis privalo atsidurti ant automanų garbės lentos, kurioje jis prisijungtų prie visiems žinomų ir puikiai pažįstamų B ralio grupės automobilių, nes „Delta Integrale“ yra dviejų skirtingų erų mišinys.
Žemiau esantis vaizdo įrašas tai tik įrodo. Kiekvienas posūkis, kiekvienas greičio ruožas įveikiamas su didžiuliu užtikrintumu ir užburiančiu variklio skleidžiamu garsu.
Pasižiūrėkite ir įsitikinkite patys!
Interneto platybėse galima surasti milžinišką kiekį vaizdo įrašų, kuriuose savo uodegą vizgina įvairiausio plauko raliui skirti bolidai. „Audi Quattro“, „Peugeot 205 T16“, „MG Metro“, „Ford Escort“ - šis sąrašą galime tęsti ir tęsti.
Vis dėlto, dėl mums nelabai suprantamų priežasčių, „Lancia Delta Integrale“ labai dažnai būna nuvertinama ir nustumiama į šoną. Kad ir kokią didžiulę antipatiją turėtumėte itališkiems automobiliams, tačiau „Lancia Delta Integrale“ yra vienas sėkmingiausių ralio bolidų per ilgą pasaulio ralio čempionato istoriją.
„Lancia“ laimėjo net šešias konstruktorių taures! Jai pavyko tai padaryti su nuostabių pilotų pagalba ir labai konkurencingu bolidu. Iki šiol pakartoti šio rekordo nepavyko niekam. Net ir „Citroen“ ekipai, kuri su tuo pačiu bolidu sugebėjo iškovoti tris konstruktorių taures.
Mes manome, jog šis automobilis privalo atsidurti ant automanų garbės lentos, kurioje jis prisijungtų prie visiems žinomų ir puikiai pažįstamų B ralio grupės automobilių, nes „Delta Integrale“ yra dviejų skirtingų erų mišinys.
Žemiau esantis vaizdo įrašas tai tik įrodo. Kiekvienas posūkis, kiekvienas greičio ruožas įveikiamas su didžiuliu užtikrintumu ir užburiančiu variklio skleidžiamu garsu.
Pasižiūrėkite ir įsitikinkite patys!