Už šiuos sultingus pokyčius reikėtų padėkoti „Motion R Design“, kuri turi užtektinai patirties projektuojant ir gaminant įvairias kėbulo detales „Ford“ markės automobiliams. Iš tiesų, „Motion R Design“ daugiau skiria dėmesio ne „Focus“, „Fiesta“ ar „Kuga“ modeliams, o darbiniams „Ford“ markės arkliams – „Transit“ ar „Ranger“.
Jeigu patobulintas „Ford Transit“ daugeliui gali sukelti dvejopas emocijas, tai „Ford Mustang Mach-E“ su „Motion R Design“ prieskoniais atrodo tiesiog nepriekaištingai. Kas galėjo pagalvoti, jog subtilūs, bet skoningai atrodantys priedai gali taip stipriai pakeisti požiūrį į gana skeptiškai vertinamą „Ford Mustang“ įbrolį.
Kadangi naujo dizaino radiatoriaus grotelės, slenksčiai ar priekinio buferio pažeminimas su standartiniais „batais“ neatrodo taip efektyviai, projekto autoriai į pagalbą pasitelkė „Quantum44“. Jungtinėse Valstijose įsikūrusiai įmonei, kuri specializuojasi išskirtinio stiliaus ratlankiais.
Automobilį pagrąžinusi įmonė neužsimena apie patobulinimus, kurie padėtų šiam „Ford“ važiuoti greičiau, tačiau vargu ar jų reikia. Net ir silpniausioji modelio versija siūlo 270 arklio galių, o „Mustang Mach E“ gundo 465 AG ir 830 Nm trauka.